Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Smlouva od O2

Od: radim12 odpovědí: 18 změna:

Čau, před asi měsícem a půl jsem na ulici podepsal smlouvu od O2 na nějaký tarif, a oni mi řekli že mám na rozhodnutí jestli si to nechám měsíc a potom když nezaplatím fakturu tak je automaticky zrušena, ale mě mezítím přišla další faktura na zaplacení tak teď nevim co s tim.

Prosím vás nevíte někdo jak to zrušit?

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

drich*
hodnocení

0x

Dobrý den,

nechci Vás strašit, ale je možné že Vám ten dotyčný "DEALER" něco nalhal.

Ale dozajista, když jste podepsal smlouvu, tak ji máte u sebe ne? Musíte ji pročíst a zjistit jestli to tak opravdu je, nebo

jestli jste naletěl.

Případně se obrátit na operátora infolinky *11 nebo 800 123456

radim12
hodnocení

No ve smlouvě se právě nic o tomto nepíše. A nevíte jak to zruším?

drich*

No jednoznačně nejlepší bude poslat výpověď smlouvy písemně a to doporučeným dopisem.

Samozřejmě pokud máte ještě nervy, zkuste tu infoliku jestli Vám z toho nepomůžou, ale nevím nevím.

Pokud Vám na infolince sdělí, že nic takového není, nezbyde než zaplatit všechna vyúčtování, která Vám přijdou

do té doby než doběhne výpovědní lhůta, aby jste se nestal dlužníkem.

radim12a
hodnocení

na jejich oficiálních stránkách píšou tohle

O2 [:kůl:] na zkoušku

Objednejte si tarif O2 [:kůl:] a zkoušejte všechny jeho výhody až 2 měsíce bez obav ze závazku. Pokud vám tarif nebude vyhovovat, můžete jej jednoduše změnit nebo vypovědět.

Jak si tarif vyzkoušet

Vyberte si tarif O2 [:kůl:] a 2 měsíce můžete zkoušet a prověřovat, jestli je ten správný. Pokud vám nebude vyhovovat, v průběhu prvních dvou měsíců jej můžete vypovědět bez sankce nebo ho vyměnit za jiný. To vše bez ohledu na to, že čerpáte výhody vyplývající z dvouletého závazku.

takže možná to půjde zrušit, co myslíte?

jarahosek*

Ahoj,

pracuji u O2 a to co se píše na stránkách je pravda. Máš na rozhodnutí dva měsíce, zda-li si smlouvu ponechat. Žádné faktury, to je nesmysl. Prostě smlouvu máš podepsanou např. 24.3. tak do 24.5. máš čas na podání výpovědi. Jinak ze zákona je to jen 14 dnů:) Toto vše padá, pokud sis vzal ke smlouvě i telefon. Poté dvouměsíční lhůta neplatí. Toto co jsem napsal se nevztahuje nejen k tarifu O2 kůl ale i k terifům Neon... Jinak výpověď nejlépe napsat klidně volnou formou aby tam byli veškeré nacionále a tel. číslo, adresa atd. a zaslat doporučeně! a s dodejkou! ať máš jistotu. A sice ti to zruší s výpovědní lhůtou 30 dní, která začíná běžet začátkem měsíce měsíce následujícího po doručení výpovědi ale zruší to. Tzn. když jim doričíš výpověď do konce tohot měsíce, na konci května je smlouva zrušena. Máš ještě jednu možnost, navštívit značkovou prodejnu a číslo převést na dobíjení. Vyhneš se tím jak dopisům tak i výpovědní lhůtě. Převod na dobíjení ti udělají na počkání. Jen to musí být ve lhůtě těch dvou měsíců. Pak už smůla:)

Stačí takto? Kdyžtak napiš

Jára

stačí to takto

jarahosek*

No a hlavně, teď jsem si to přečetl ještě jednou. Neplatit fakturu je cesta do pekel. Buď byl ten dealer naprostý debil nebo nevím. Ale rozhodně zaplať veškeré faktury, co u O2 máš. Když je nezaplatíš, možná(určitě) ti číslo zruší z důvodu neplacení, ale přibudou různé pokuty a poplatky a to už vůbec nehledím na to, že se můžeš dostat do Solusu, což je databáze neplatičů. Takže rozhodně zaplatit... A napsat výpověď. Telefon sis asi nebral když to bylo na ulici takže pokud je to měsíc a půl, není to žádný problém... Číslo opravdu zruší. Řiď se tím, co jsem napsal v předchozí odpovědi...

radim12
hodnocení

Takže to znamená, že stačí dojít do nějaké prodejny O2, říct jim aby mi převedli to číslo, a oni my převedou to číslo na dobíjení potom já zaplatím ty faktury a je po problému? Už nic dalšího platit nebudu? A jinak nějaké čislo mi dal ten "dealer" na ulici.

radim12
hodnocení

A můžu se ještě zeptat, budou mi na tý prodejně klást nějaké otázky proč to chci převést a podobně nebo to bude bez problému?

stirecek*

O2 je cesta do pekel, platím už asi dvanáct let a už čekám, až mi vyběhne další dvouletá smlouva a loučím se s nimi. Žádné výhody, žádné body za tu dobu, žádné možnosti reklamace, jednání které se nikde nevidí a ani nemůžu vypovědět smlouvu dřív, bez toho abych platil...

jarahosek*

No, tak podstatné je, že třeba u T-Mobilu žádnou pokutu platit nebudete:) v době závazku. A asi jste nebyl tak moc nespokojený, když jste to měl dvanáct let. No ale to je jedno, to je váš boj. Jinak k tématu. Na prodejně to převedou na dobíjení. Je možné, že se budou ptát a možná i přemlouvat. Musíš být ale trošku "drsňák" Prostě řekni, že ti to nevyhovuje a dál že to nechceš rozebírat a ať koukaj dělat svou práci:) Nemusíš se jim totiž zpovídat. Ale i kdyby jsi to číslo chtěl zrušit úplně písemně, stejně by tě kontaktovali. A poslední věc, nejprve bych vše zaplatil co je po splatnosti a pak bych teprve šel na tu prodejnu či psal výpověď. Aby se ti náhodou nestalo, že ti řeknou, že ti to nezruší, protože tam máš dluh:) A ještě pro kolegu stirecka, co se týče operátorů, tak v naší republice si těžko vyberete operátora aby vám vyhovoval. Znám spoustu lidí co O2 chválí, znám spoustu lidí co nadávají na Vodafone a na znám i spoustu lidí, co na Vodafone nedají dopustit a tak bych mohl pokračovat. Ale vy se jen chcete ukázat a tak plivete špínu a možná jste ani nikdy nic nereklamoval. Znám u O2 z praxe spoustu případů, kdy zákazník dostal v reklamaci zpět někdy i nemalé peníze(např. 21000,-) a klidně mi to nevěřte. Ale nebudu se tu sakra obhajovat. Odpovídám na otázku zrušení čísla a myslím, že má odpověď byla dostačující:) Kdyby ještě nějaký dotaz, piš:)

stirecek*

Spokojený jsem byl, hodně jsem jezdil po všech dírách, takže signál a dosažitelnost byl pro mě priorita i za vyšší peníz, ale postupem času, hlavně když jsem něco potřeboval mi připadalo, že se jen vymlouvají, aby něco řešili. Třeba na dovolené v cizině jsem po ránu zapnul mobil a manželce, která byla vedle mě došlo ihned po zapnutí telefonu 15prázdných sms rychle po sobě z mého tel. Když jsem to doma reklamoval, tak mě řekli, ať si nejprv zaplatím 99kč za podrobný výpis a teprve pak se uvidí co a jak. Takže bych zaplatil další stovku aby mi pak vrátili možná 150kč? Další věc byla, že dceři chodili sms s tím, že jí bylo ztrženo cca 25kč za připojení k internetu, aniž by se toho telefonu kdokoliv dotknul - operátor jen odvětil, že je to stroj a že se to může stát, ale ty kliente musíš platit. Službu nakonec ZDARMA zablokoval, ale neuskutečněné připojení jsem musel platit. No a poslední kapka do ohně byla, když jsem chtěl mobil vyměnit za své benefit body, které jsem pár let poctivě střádal - v prodejně o2 jsem myslel, že mě budou omývat, když mi sdělili, že benefity byly zrušeny, ale že každého zákazníka informovali smskou, což nebyla pravda. Pak jsem omýval doma svou paní, měla též nějakých cca 3500bodů, ale nikdo nikoho neinformoval. Pěkný tah od eurotelu bez odškodnění´- nějak se vydělávat musí. Předčasná výpověď dvouleté smlouvy též není k mání, jedině za příplatek 150kč měsíčně po x měsíců do data normálního ukončení. Telefon leží doma, volné minuty provolám do cizích sítí jen tak, protože v rodině máme pět karet od vodafonu s tarifem odepiš - 40minut do vlastní sítě za 12kč což je nějakých 30haléřů minuta, sms nějakých 40haléřů a hlavně podrobný výpis mám zdarma na samoobsluze. Nechci obhajovat vodafon ani jiné, ale něco na tom bude, když eurotel ztrácí zákazníky dál a dál. I proto se musí snížit k tomu podomovnímu prodeji nebo přímo na ulicích.

jarahosek*

Já si tedy dovolím zareagovat:) Začal bych možná tím výpisem. Ano, podrobný výpis je za cenu jakou udáváte, ale pokud by se přišlo na to, že jste měl pravdu, O2 by vám vrátilo i tu částku za podrobný výpis. Jediná věc, se kterou máte pravdu a kterou jsem odsoudil i jako prodejce O2, byla hurá akce se zrušením benefit bodů. Během 3 týdnů došlo k jejich zrušení a i já nevěřím, že všichni zákazníci to dostali vědět. 3500 bodů pro residenta je dost ale vemte si, že byli firmy, co těch bodů měli třeba 30000. Za 5000bodů byla tehdá dálniční známka, to znamená že ta firma mohla mít těch známek třeba šest. Takže ano, benefity byl dle mého provar. Jinak se zrušením smlouvy, když s tím máte takový veliký problém, tak pokud nemáte tarif Individual což nevěřím, tak se vám vždycky vyplatí zaplatit za každý měsíc stopade, než platit celý paušál jen tak, ale protože jste inteligentní, tak takovou věc si jistě rychle spočítáte. Vodafone nemá závazek, ale malým písmem má ve smlouvě třeba napsáno, že pokud si vezmete telefon, musíte! paušál využívat minimálně půl rok. Vodafone třeba, když máte službu po svém a voláte na operátora, tak si účtují 30 korun. Zákazníku, mi ti dáme něco navíc, ale když nás pak budeš otravovat, tak si od tebe vezmeme 30,- Jako u doktora. Ale jak říkám. Takovej T-M když od něj chcete odejít k jinému operátorovi v době závazku, tak vás ani nepustí, ani vás nenechá se ze závazku vyplatit. To je teprve hnus. Všichni operátoři chtějí vydělat a ten váš Vodafone, až bude mít vyrovnané síly s T-M a O2 tak půjde s cenama také nahoru, jen se nebojte. Ono totiž něco stojí starat se o 5 milionů zákazníků a o dva miliony či kolik jich teď Vodafone má. Zamyslete se nad tím, ono na tom totiž něco je. Já se přiznám, a doufám, že to nebude číst někdo z vedení(kvůli mému nicku:- ), že O2 také není svatý operátor a jsou věci, které mě na O2 vysloveně štvou. Ale takové věci se dají nalézt i u opstatních operátorů a věřte, že to poslouchám dnes a denně. Když se pak rozjede někde diskuze, nestačím se divit. Na O2 každý nadává dle mého jen z principu, možná někdy právem ale jak říkám, žádný z operátorů si nemá co vyčítat. Jen až Vodafone získá zákazníky tak uvidíte. Možná se pletu, ale dotovat to nemohou donekonečna:))

Jsem rád, že se bavíme slušně a věcně:)

stirecek*

Ano já vím, že by mi tu stovku vrátili, pokud by se prokázalo, že jsem byl v právu, ale uznejte sám, že je nesmysl platit za to, že chci něco reklamovat?!?! Oni ty údaje mají, já je přece nepotřebuju. Patnáct sms bych stejně nestihl odeslat ani prázdných za pár sekund po sobě. Ale pořád jaksi jsem to dokázal tolerovat a představa na změnu operátora mě nelákala, poněvadž jsme měli celá rodina eurotel. Ten poslední impuls byly ty benefity, to mě docela nažhavilo tak, že jsem ihned začal shánět karty s tarifem odepiš, který se už nedá pořídit a za pět karet platím 60kč měsíčně kde je dohromady 200minut. To nám v rodině stačí na vzájemný kontakt, který kolikrát ani nevyčerpáme. Takže eurotel nepřišel o jednoho zákazníka, ale o rovných pět, aniž by si to uvědomil. Manželka paušál vypověděla hned, nechala si to převést na dobíjení, ale karta stejně leží ve skříni. Já jsem podepsal dva roky z důvodu výhodnějšího volání bronz max tuším za 3,70kčmin. Výhodné to je, když člověk volá nad rámec paušálu, paušál samotný až tak výhodný není, volná minuta vyjde na cca 7kč, což je dost, ale už to nějak do podzimu vydržím, než abych platil stopade měsíčně za nic, raděj to provolám do cizí sítě a pak kartu zruším nebo převedu na dobíjecí. Každý operátor může zvednout ceny, to je jasné, ale původní tarify musí zachovat, tak je to stejné i s eurotelem když přešel na nové, ne až tak výhodné tarify a moje paní měla ještě starý tarif - paušál, výhodný byl pro ni, ale už ne pro eurotel a neustále volali a nabízeli jí nový "výhodnější" tarif, ale ani zdaleka nebyl tak výhodný, jako ty původní, ale smlouvu zrušit nemohli, tak stejně, jako teď nemůže vodafon zrušit tarif odepiš, jen už ho nemají v nabídce, ale stávající smlouvy musí zachovat. Další příklad - synovec si koupil nokii i s kartou a nějakým paušálem O2 a telefon měl už třikrát v opravě, ztrácel se signál, telefon se vypínal nebo prostě nešlo se mu dovolat, i když ho měl špatný a když nevěděli co s tím, tak mu řekli, že má špatnou kartu a musí si koupit novou-výměna stála tuším 350Kč nebo tak nějak, ale stejně to k ničemu nevedlo, telefon opět v opravě a aby mu nemuseli dát druhý, tak mu tvrdí, že mu spadl na zem.Hotovo! Známá měla stejnou chybu, telefon od vodafonu, taky se kroutili, ale nakonec dostala telefon nový. takže někde to jde a jinde ne. Eurotel není špatný, ale tímto si sám sobě hází klacky pod nohy, jedna věc jsou tarify a ceny, a druhá věc jsou služby a servis. Loni běžela masívní reklama na levné sms ze zahraničí, ale bylo to opět jen zdánlivě, už zapomněli říct za B, že se to musí aktivovat. Je to sice maličkost, ale když to člověk vidí v tv, tak už se o zbytek nestará a až pak se doví, že místo nějakých cca 3kč za sms, platí nějakých 10-12kč...? Takže účet opět v nedohlednu, operátorka sdělila jen, že jsem měl aktivované výhodnější volání, proto byly sms dražší. Na dotaz, proč podmínky nebyly nikde v reklamě, už neodpověděla - prostě klamavá reklama. Eurotel tak nějak obešel nařízení EU a hlavu si s tím neláme. I tak stále volání u nás je nejdražší, tak jako vše ostatní, takže bych to až tak s tím dalším zdražováním nebude, ale když porostou náklady, je to možné, i když můj názor je, že vydělávají dost a dost. Nejdražší je to první spojení, ta první minuta, pak už spojení nestojí nic a jede zdarma, proto mají operátoři rádi krátké a stručné lidi, kteří volají krátce a často. A těm kdo chtějí volat déle nabídnou za nějaký určitý příplatek třeba hodinu zdarma, ale zdarma to není, člověk musí neustále platit. Jednu dobu to tak bylo, třeba první minuta stála cca 15-20kč a pak se mohlo volat celou hodinu. Pro lidi takové lákadlo.

 

radim12
hodnocení

čau pane stirecek, tak jsem si to převedl na dobíjení vše bez problémů. A teď mi přišla asi poslední složenka na to abych zaplatil těch pár dnů, než jsem to převedl na dobíjení. A ještě nějakej poplatek "migrace post na pre" za 250 Kč. Tipuju že to je poplatek za to že mi to převedli na to dobíjení. Ale i přesto se chci zeptat jestli je to normální a co to znamená?

dik

 

stirecek*

To nebude poplatek za převedení, ale za dobití - nejspíš vám tu dobíjecí převedenou kartu zrovna nabili kuponem. Manželka taky rušila-převáděla z tarifu a platila 300Kč ty peníze měla na kartě.

radim12
hodnocení

Ale to mi nebude přicházet každý měsíc ne?

stirecek*

Pak už si budete dobíjet sám...

radim12
hodnocení

teda pro pana jarohoska

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]