Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nový firmware do LED TV

Od: sparcus*

Dobrý den, chci nainstalovat aktualizovaný firmware do led tv samsung. stáhnul jsem si jej z web stránek samsungu na flaschdisk a dle návodu jej vsunul do tv. Ale neustále mi hlásí, že na flaschce nejsou žádné data. Když však flaschku vložím do pc, tak tam ta složka s aktualizací je. Poradíte?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

možná... vyhodit to ze "složky" a nakopírobvat přímo na flash do hlavního "prostoru", nejsem si jist jestli TV je naprogramována k otevření složky. Možná to je blbost, možná ne.

sparcus*
hodnocení

díky za radu,ale jsem úplný laik, takže Ti vůbec nerozumím, co mám udělat. Tv si to sama neumí rozbalit,ale já nevím jak si tu složku mám rozbalit a co vlastně přímo nakopírovat. Zkus mít se mnou trpělivost a polopaticky mi to ještě jednou vysvětli. Díky

na flečce nesmí být nic jinýho než konečná aplikace firmware.Pokud si ji stáhl zabalenou třeba v rar nebo zip tak ji dej rozbalit třeba v programu winrar .Pokud to rozbalíš ale bude to ještě ve složce tak obsah tý složky dej na fleshku a pak do tv.

V tv v menu musiš ale taky navolit aktualizace z usb nebo podobně

prskac1*

Jj, je to tak, aktualizační soubory musí být přímo v ROOTU Usb flashky. Tedy jak je napsáno bez jakékoliv složky. Updatoval jsem taky firmware na TV SAMSUNG a po vložení stačí přepnout na USB zařízení a televize si sama zjistí že se jedná u update a nahlásí jestli chcete nahrát nový firmware. Netvrdím, že to bude fungovat u všech stejně, ale mě to tak jelo...*smich*

doplněno 17.04.11 09:20:

Jen ještě doplním, že pokud si nejsi jistý tak radši popros někoho kdo už to dělal. Ono špatné přeflešování firmware může skončit i nefunkční televizí a pak se to trochu prodraží a řeší to jen servis.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: