Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nový firmware do LED TV

Od: sparcus® odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, chci nainstalovat aktualizovaný firmware do led tv samsung. stáhnul jsem si jej z web stránek samsungu na flaschdisk a dle návodu jej vsunul do tv. Ale neustále mi hlásí, že na flaschce nejsou žádné data. Když však flaschku vložím do pc, tak tam ta složka s aktualizací je. Poradíte?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

možná... vyhodit to ze "složky" a nakopírobvat přímo na flash do hlavního "prostoru", nejsem si jist jestli TV je naprogramována k otevření složky. Možná to je blbost, možná ne.

hodnocení

díky za radu,ale jsem úplný laik, takže Ti vůbec nerozumím, co mám udělat. Tv si to sama neumí rozbalit,ale já nevím jak si tu složku mám rozbalit a co vlastně přímo nakopírovat. Zkus mít se mnou trpělivost a polopaticky mi to ještě jednou vysvětli. Díky

na flečce nesmí být nic jinýho než konečná aplikace firmware.Pokud si ji stáhl zabalenou třeba v rar nebo zip tak ji dej rozbalit třeba v programu winrar .Pokud to rozbalíš ale bude to ještě ve složce tak obsah tý složky dej na fleshku a pak do tv.

V tv v menu musiš ale taky navolit aktualizace z usb nebo podobně

prskac1*

Jj, je to tak, aktualizační soubory musí být přímo v ROOTU Usb flashky. Tedy jak je napsáno bez jakékoliv složky. Updatoval jsem taky firmware na TV SAMSUNG a po vložení stačí přepnout na USB zařízení a televize si sama zjistí že se jedná u update a nahlásí jestli chcete nahrát nový firmware. Netvrdím, že to bude fungovat u všech stejně, ale mě to tak jelo...*smich*

doplněno 17.04.11 09:20:

Jen ještě doplním, že pokud si nejsi jistý tak radši popros někoho kdo už to dělal. Ono špatné přeflešování firmware může skončit i nefunkční televizí a pak se to trochu prodraží a řeší to jen servis.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: