Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - vrácení peněz

Od: aernor odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

zajímalo by mě, co musím udělat proto, aby mi byly vráceny peníze, za koupi mobilního telefonu. Telefón je ještě 1 rok v záruce a byl už dvakrát poslán na reklamaci. Telefón byl koupen přes internet. A jakou částku bych dostal zpět?,

předem díky za odpověď

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Podle ustanovení § 622 odst. 2 po novele OZ platí, že pokud se na prodané věci vyskytne v průběhu záruční doby neodstranitelná vada, větší počet odstranitelných vad nebo odstranitelná vada opětovně po opravě, může kupující za předpokladu, že tato vada (vady) brání řádnému užívání věci, uplatnit právo na výměnu věci nebo od smlouvy odstoupit.

 

cyril*
hodnocení

0x

Hlavně musít dělat to, co je popsáno v obchodních a záručních podmínkách, které jsou součástí kupní smlouvy.

 

cocinkamichalka*
hodnocení

0x

Peníze můžete požadovat, pokud reklamujete u telefonu TŘIKRÁT STEJNOU vadu. Pak prodávající kupujícímu vrací celou kupní cenu výrobku.

doplněno 11.02.11 08:48:

Nebo musí prodejce klasifikovat vadu jako neodstranitelnou, v tom případě také peníze zpět nebo výměna zboží.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]