Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak oznámit vyřízení reklamace

Od: pn* odpovědí: 2 změna:

Musí obchodník oznámit reklamujicímu,že je jeho reklamace vyřízena,nebo stačí v reklamačním protokolu uvést datum,do kdy bude reklamace vyřízena?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar spider

Obchodník musí kupujícímu vystavit reklamační protokol, kde je uvedeno datum přijetí výrobku k reklamaci. Ze zákona je nejvýše 30 dnů na vyřízení reklamace.

binka*

Obchodník to oznámit nemusí, že je reklamace vyřízena, pohlídejte si to sám. Ale počítejte s tím, že to bude opravdu až ten třicátý den. Ze zákona má být reklamace vyřízena co nejdříve. Každý se ohání tím, že na to má 30 dní. A vy po tu dobu nemáte nic, ani peníze,ani zboží.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]