Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
chci se zeptat zda máte někdo zkušenost s nedodáním zaplaceného zboží z portálu KUPTETO.CZ?
12.12. jsem si v tomto e-shopu objednala dig.foťák,který jsem také hned zaplatila.(2120,- vč.poštovného)
14.12. mi napsali,že zboží již není skladem.Tak jsem se dotazovala,kdy mi vrátí peníze,jiné zboží jsem si tam
nevybrala.15.12. mi napsali,že peníze ještě na jejich účet nedorazily a že mi je pošlou,hned jak dorazí.
To byla poslední komunikace,od té doby ani na moje e-maily vůbec neodpovídají,přes zaslání potvrzení o platbě z banky.
Číslo účtu i vs jsem uvedla správně.
Na stránkách jsem našla i tel. kontakt na reklamace,ale nezvyzvání - jakoby byl mimo síť nebo vypnutý.
Myslíte,že svoje peníze ještě někdy uvidím?Díky
Můžete doufat, třeba je to opravdu jen firma pronásledovaná poruchami komuikačního a počítačového vybavení. Ale nejste jediná, kdo má s nimi špatnou zkušenost: obchody.heureka.cz/... . To, že peníze na účet nedorazily bude nejspíš výmluva - pokud jste zadala správně číslo účtu a variabilní symbol, banky MUSÍ podle zákona peníze převést do 24 hodin - sice si to různými obezličkami natahují, ale déle než 2 dny by převod trvat neměl. Na vašem místě bych začal zvolna shánět právníka - mohl by se hodit.
Dobrý den, mám bohužel uplně stejnou zkušenost, jen s tím rozdílem, že já zboží objednávala už 7.12.2010, kdy mi bylo potvrzeno,že do Vánoc jej stihnou zcela určitě doručit,ale nestihli to ani do Nového roku. Na mé emaily také nikdo najednou nereaguje a na telefon se také nedovolám, prý je číslo dočasně nedostupné. Zboží jsem samozřejmě zaplatila, stálo mě ještě o 2.000,- víc než Vás,takže to určitě ležet nenechám. Pracuji v oblasti práva,tak snad mi to pomůže. Zkusím zkontaktovat přímo jednatele společnosti, pak případné společníky dle obch. rejstříku a pokud nic předám to policii.
Dobrý den. Jsem redaktorka pořadu ČT - Černé Ovce - na problémy s obchodem Kupteto už si u nás stěžovalo více lidí. Pokud byste měla zájem zveřejnit i Váš případ - případně ho nějak dotáhnout do konce, napište mi. Kristýna Dobešová - kristyna.dobesova@ceskatelevize.ce
doplněno 04.03.11 12:05:oprava mailu - kristyna.dobesova@ceskatelevize.cz
Dobrý den, možná by Vám to mohlo nějak pomoci nebo aspoň pro informaci - obchod je na prodej:
webtrh.cz/...
Přeji hodně štěstí a zdárné dořešení
Dobrý den,
to že je obchod na prodej vím,děkuji.
I na www.heuréka.cz je vlákno k tomuto problému.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.