Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou knihu - plošné spoje

Od: ladefeto* odpovědí: 2 změna:

Zdravím, hledám knihu o elektronice, problém je že vždy když nějakou čtu, buď obsahuje věci typu spoj drátyj + s + a - s - . Nějaký manuál konkrétně o věcech používaných v plošných spojích. Například kdy použít tranzistor a co to udělá. V elektronice jsem samouk a vím že spoustu věcí dělám zbytečně složitě a energeticky náročně. Jenže žádnou takovou knihu nemůžu najít a ani pořádně nevím (podle názvosloví a pod.) co hledat. Kdybyste o nějaké takové věděli,sem s ní. :D Děkuji L

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

buss
hodnocení

2x

Nakladatelsvtí BEN se tomu věnovalo. A val do knihovny, v čítárně jsou amatérská rádia. Vydávají se CD s touto tematikou, byly sborníky... Jsou staré knihy Začínáme s tranzistorem .. Jinak pohledat na intu různým způsobem... Hledat weby radioamatérů, nějakého amatéra v okolí. Jak jsme to dělali, když nebyl int? Např. Plzeň Amavet. Chce to být prostě aktivní!
No ale to chce začít od začátku, pasívní součástky, polovodiče, pak si vyzkoušet i měření v jednoduchém obvodu s odporem, diodou, tranzistorem ... krystalka, zesilovač ...
A co tak ve velkém městě hledat radioklub (těch je sice už dnes málo které by pracovaly a zvl. se začátečníky), či nějaký klub elektroniky při nějakém zařízení pro děcka. Někde jsou kroužky na škole. Pořídit si CB a poslouchat.
Mrkni na crk.cz, hledej v radiklubech, zda je poblíž.

ladefeto*
hodnocení

j, BENN jsem neznal, mají tam toho dost ...teda asi si i něco vyberu. S těmi kluby je to u mě horší, studuju, chodím pak do práce a nazávěr jedu úplně mimo město a koníčky dělám v podstatě ponocích. Na tom internetu (když jsem koukal po těch radioklubech) se nakonec i pár věcí najít dá :D díky

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: