Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak je to s reklamací notebooku?

Od: herman* odpovědí: 4 změna:

Pročetl jsem si zde všechny témata podobného druhu, ale nějak se nemohu dopátrat odpovědi.

Otázka: Kdy mohu požadovat vrácení peněz, kvůli reklamacím? Mám dvě stejné reklamace (chyba displeje) a teď půjdu po třetí, ale s jinou závadou (hned s dvojitou, webkamera a bluetooth).

pochopil jsem správně že musím mít buď tři rozdílné reklamace, nebo 3 stejné abych měl nárok na vrácení peněz?

Děkuji za odpovědi.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vosikac*
hodnocení

0x

Mělo by to tak být. Neznám teď přesně termín toho, jak to nazývají, ale zeptejte se tam, kde to budete reklamovat. Zdělte, že požadujete vrácení peněz v případě uznané reklamace, protože se jedná již o třetí reklamaci.

 

hodnocení

0x
avatar hangar

Musi se projevit 3x stejna zavada a pak zalezi na prodejci..nema nikde zakonem dane ze musi vratit prachy, treba dostanete do do ruky nowej stejnej kousek...

vosikac*

Tím si nejsem tak jist... Myslím, že rozhodující bude vyjádření servisního střediska a řekl bych, že by nemuselo jít o 3x stejnou závadu. Navíc by mělo býti na zákazníkovi, bude-li chtít stejné, jiné zboží nebo vrátit peníze. Takhle jsem to měl já po reklamaci DVD přehrávače.

Ale možná je to individuální případ od případu;)

 

mkat*
hodnocení

0x

Zalezi od vyjadrenia servisneho technika a od zakonmi zdatneho zakaznika.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]