Nejste přihlášen/a.
TV Samsung UE40EH5450, stáří 14 let, připojena přes settopbox. Poslední 2 dny se odmítá zapnout, lhostejno zda přes DO nebo tlačítkem na TV. LED signalizující standby mód svítí a při zmáčknutí tlačítka problikne. Pomáhá odpojit od všeho (napájení, HDMI) a nechat uležet. Tu minutu, tu pět. Setkal se někdo s podobnými příznaky? Cca 10 dní zpět aktualizován firmware, ale mezi aktualizací a vznikem problému je minimálně týden prodleva.
Nejsem odborník na elektroniku (nomen omen v mém případě neplatí), ale tohle byl i můj první tip. Současné teploty tomu jdou dost naproti. Uvidíme, co bude uvnitř.
Tak jestli je to příčina problému nevím, v každém případě je to časovaná bomba. Uvnitř relativně čisto, sebekriticky přiznávám, že poslední očista proběhla někdy při přechodu na DVB-T2
. Má cenu měnit tenhle jeden kondík, nebo vzít rovnou všechny za trafem? Koukal jsem na dostupnost celé desky zdroje a za bazarový kousek prakticky bez záruky chtějí od 900 Kč výš a to ještě ne v Čechách...
Nevím, co řešíš. Buď stávající vyletuj a změř včetně ESR, nebo je rovnou vyměň (Za pár šupů,to tě snad nezrujnuje).
Sám píšeš, že se jedná o časovanou bombu!
@hujer: Proč tak zhuta? Když už budou venku na změření, tak mě těch pár korun nezabije. Nemám tu práci zkrátka rád. Čím hůř vidím, tím víc se tomu vyhýbám a čím míň to dělám, tím hůř mi to jde. OK, vezmu všechny.
Těch kondíků tam je celkem dost. Z lenosti bych vyměnil jen ty tři větší, které jsou blízko chladiče a kde už je jeden po smrti. Tam bude největší teplota a nejkratší životnost.