Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kábel Hdmi 2.1 Je lepší

Od: begi25® odpovědí: 5 změna:

Dobrý den.Četl sem že kábel 2.1 muže skvalitnit obraz u tv.Mám tv samsung rok 2025.Bohužel nemá opticky digitálni vstup nebo výstup,nejsem odborník.Mám arc.propojený z domácim kinem.Obraz podle mně je velice dobry.Opravdu nevím jestli je dobrá volba si koupit kabel 2.1.Mám netflix platil sem za 4k.Ale popravdě sem neviděl nějaky extrem.Proto sem to zrušil,a mam ful hd.Pomuže my ten 2.1 i když se budu dívat na filmy ful.Moc vým děkuju za odpoved.Sem prosím laik.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

riva
hodnocení

2x

Pokud ty filmy vidíte už teď, tak kabel žádné zlepšení nepřinese i kdyby byl z hranatých zlatých vodičů.

111®
hodnocení

2x

netřeba nic nakupovat

mll
hodnocení

2x

Blbost, je to digitální přenos. Takže buď obraz je nebo neni. Je takové dost úzké pásmo, kde se začínají objevovat artekakty v obraze, podle toho poznáte, že jste na mezi (a je potřeba nějak snížit přenášené pásmo, nejmíň bolí změna bitové hloubky např. ze 32 na 24 bitů).

Pokud nic takového při potřebném rolzišení nepozorujete, tak je zbytečné kupovat dražší kabel. Ty artefakty v obraze byste nepřehlédnul, to neni jako analog, kde musíte s lupou koukat na hrany a podobné věci, protože nějaká ztráta signálu se moc nepozná. Digitál prostě jde, jde a najednou nejde. A vy nemáte šanci poznat, jak daleko jste od toho stavu, kdy už by byl signál nedostatečný.

Já tyhle problémy řešil u 15 metrů dlouhého kabelu, pěkně drahý (roz. v přepočtu na metr, o absolutní ceně ani nemluvim) a tlustý asi jako palec a musel jsem právě ubírat bitovou hloubku tehdy ze 24 na 16 bitů (o full-HD jsem se připravit nechtěl, jinak změna na půl-hd (720 p nebo i) taky pomáhala). Pak jsem myslím dával nějaký opakovač, který situaci trochu zlepšil.

Základní zásada je nehrabat se v tom, co funguje.

hodnocení

0x
co je to za tv? Já kupoval OLED Samsung a optiku má.

krtek6
hodnocení

0x