Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dekodovací karta do LCD televize

Od: 123mirek® odpovědí: 4 změna:

Zdravím, koupil jsem si LCD Tv Samsung s HDMI. Potřebuji ji co nejlépe propojit se satelitem, ale nevím jak. Dříve mě šel od satelitu koaxiál, který jsem zapojil do satelitního přijímače a odtud kabelem scard do tv. V satelitním přijímači jsem měl kartu typu trade technology a mám předplacen multi balíček u Skylinku.

Nyní satelitní přijímač nepotřebuji, protože je již přijímač v televizoru a proto jsem tedy zapojil koaxiál přímo do televize. Na boku tv je zdířka pro dekodovací kartu pro příjem placených kanálů. No a teď nastal problém, protože zdířka je určena pro vložení karet typu CL a CL CARD. Ta moje stará karta je mi na nic a já teď nevím jak postupovat. Kde sehnat kartu a budu si muset znovu předplatit balíček Multi u Skylinku? Navíc televize má Full HD a rád bych alespoň chytal HD programy ČT a Novu.

Nejsem odborník, snad jsem se vyjádřil srozumitelně.

doplněno 24.08.10 17:17:

A je po problému. Koupil jsem modul Cryptowors a jede mi to. Díky všem.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

prskac1*
hodnocení

3x

Ahoj, není náhodou ta tvoje díra v televizi CI - COMMON INTERFACE slot?

Pokud je jako že ano, tak si koupíš modul, kteý zastrčíš do té díry v tv a do něj pak vložíš svou kartu.

Tady jednu máš, a když pohledáš tak budou i levnější...

asus.cd/...

prskac1*

Taky jsem prve myslel, že to je Cl (el), ale je to CI (i)...

doplněno 24.08.10 11:42:

Pořádně se na tomrkni, ať nekoupíš něco dopopelnice.

hodnocení

Pardon, místo HDMI má být HDTV.

hodnocení

0x

Můžu poprosit o přesné označení uvedené televize?

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.