Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,nemáte nějakou zkušenost se stornem objednávky před jejím doručením?Objednal jsem si mobilní telefon přes internet,který mi bude doručen českou poštou. Nevím jestli nejsou nějaké sankce,když telefon mi poslaný nepřeberu.Bylo tam psáno ihned a přišel mi email,že ho doručí do pěti prac.dnů.O sankcích jsem se tam nic nedočetl.Děkuji za radu
Pokud v obchodních podmínkách žádná sankce za nepřevzetí zboží není, jak by z vás co dolovali? Zkuste jim zavolat a zeptat se v jaké fázi je objednávka, třeba ještě ani není na cestě.
Volal jsem zasilka je odeslana a udajne na ceste ale me zajima jestli jsem to povinen prevzit.Je v tom nejaky problem?V podminkach je napsane ze objednavka je zavazna.
pokud v obhodních podmínkách nenajdete podobnou formulaci, jako je tady detiazahrada.cz/...
tak si zkuste si počíst tady:
na mě je to moc písmenek
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.