Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak spojit vodiče kabelu nabíječky?

Od: karapax odpovědí: 5 změna:
Zdravím, odešla mi už podruhé nabíječka na notas. Ta poslední byla Čína, tak jsem koupil raději originál hp z druhé ruky. Parametrove je správná, ale nevšiml jsem si, že má menší konektor, tzn. nezapojím ji. Dá se nějak přepojit konektor z té staré? Respektive ustřihnout kabel a spojit? Kdyby tam byli normálně tři vodiče vedle sebe, tak to zkusím rovnou ani se neptám, ale tenhle typ kabelu jsem ještě neviděl. Sorry jestli je to banální věc, jsem laik. Mám i páječku a další blbosti. Potřebuju ten ntb mít v provozu co nejdřív, časem koupím novou pokud to bude nevyhovující. Díky za případné rady!
Jak spojit vodiče kabelu nabíječky?
Jak spojit vodiče kabelu nabíječky? #2
Jak spojit vodiče kabelu nabíječky? #3

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

riva
hodnocení

4x

Odešla podruhé nabíječka? Zakouřilo se z ní? Dá se rozebrat a kouknout na obvyklou závadu - tedy elektrolytické kondenzátory?

Tys už šmiknul tu malou koncovku? Víš, že existují redukce? Namátkou vi.aliexpress.com/...

Pokud do toho nevidíš, tak je nejlepší koupit správnou nabíječku. A protože závada může být ne v nabíječce, ale i v notebookou, tak bych novou nabíječku pro začátek zapojil aspoň přes měřák spotřeby jestli není přetěžovaná.

karapax
hodnocení

Nabíječka měla led kontrolku, ta přestala svítit a od té doby nefunguje. Je fakt že se to stalo někdy během doby, kdy jsem ntb i s nabíječkou vzal do dílny, je možný, že se to tam někde třísklo. Byla made in china , oproti té originál Hp hrozně lehká. Vydržela 3 roky, docela úspěch. Dovnitř jsem se nedostal, je to zřejmě dobře zalepene/ zalisované. I když jsem to zkoušel jenom nožem, možná by to ve svěráku majzlíkem povolilo. Respektive určitě :D otázka jestli by to přežil vnitřek… U té první odešel kabel, prostě jsem ho po 10 letech ukroutil, a i když jsem to pořád zalepoval, tak už pak jiskřil, kouřilo se z něj a přestalo nabíjet.