Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mobil - v nemocnici, zapomenut v nemocničním oblečení, následně vyprán s prádlem.
V současné době nedostupný /to je jasné/. Mám jej celý vyhodit, se vším všudy, nebo se dají některé díly použít? Mám na mysli SIM kartu, baterii. Děkuji - Jaga.
Asi z toho nebude k použití nic.
Odpověď není jednoduchá.
Musíš mobil rozebrat na jednotlivé díly nebo větší části a umístit třeba na ručník na radiátor. Tam je necháš několik dnů vyschnout.
SIM karta by mohla fungovat.
Baterii bych rozhodně nezkoušel nabíjet!
Pokud chceš mobil po vysušení zapnout, tak minimálně bych koupil novou baterii.
Pokud byla v mobilu paměťová karta, tak můžeš v počítači přes čtečku karet zkusit stáhnout uložené informace.
Zapnutí mobilu po vysušení je loterie. Je velká šance, že nebude fungovat.
Pokud by to byl nějaký hodnotnější přístroj, tak místo domácích pokusů navštívit odborný servis. Tam ti řeknou co můžeš čekat a jak moc to bude stát a posoudí jestli to má vůbec cenu.
Nejsem odborník na mobily, ale předpokládal bych, že po vyprání s prádlem už asi bude nejspíše k ničemu. SIM karta by se dala snadno vyzkoušert v jiném mobilu jestli je funkční a pokud ne tak mobilní operátor by snad mohl poskytnout novou se stejným tel. číslem. Baterie pokud by ještě byla funkčmní tak asi pokud by ji někdo využil ve stejném mobilu, protože pro jiné mobily asi nebude použitelná. Jinak by se ten mobil dalo velmi dobře využít např. na toto.
Ty jsi opravdu hlavička. Použít vypranou baterii? Co když došlo k jejímu poškození? Víš, jak tyhle baterie hoří?
No vidíte, to jsem nevěděla, že se zahazuje mobil. Já ho teď určitě zahodím taky, ale už to nebude formou soutěže. Škoda. Mohla jsem třeba i vyhrát. Jaga.
thetruth: Budeš se asi velmi divit, ale opravdu to nevím. Nikdy jsem ještě takovou baterií neviděl hořet. Tím netvrdím, že nemáš pravdu.
hlavicka - Tady je pěkná