Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rozbity mobil

Od: jirikk odpovědí: 5 změna:

jsem uz starsi rocnik a moc toho s mobilem neumim. Zacal zlobit,dlouho se nabiji,u jineho mobilu kdysi jsem to mel, opravili mi nabijeni,pry u Samsungu se to stava. Myslim,ze to je ted stejny problem.

Mam doma jiny funkcni mobil,chci ho pouzivat behem opravy. Kdyz prendam Sim do toho druheho,kde si muzu zkontrolovat,jestli mam vse ulozene.,myslim,ze mi to nekdo nastavil,aby se to ukladalo,ale pro jistotu?

V tom starem si platim Eset, v tom novem je Avg,bude to problem? A budu moct normalne platit online,jit na vsechny stranky atd.?

Prosim polopaticky,dekuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

thetruth
hodnocení

4x

Neodpovím vám na otázku, ale ušetřím vám peníze - Eset přestaňte platit, naprosto k ničemu. Vyhazujete peníze oknem.

Jinak na otázku se dá odpovědět těžko, nevíme, co vše očekávate, že najdete. Kontakty, pokud jsou synchronizované s účtem, měl by jste je najít. Fotky - fotíte a máte zálohu do cloudu? Pokud ano, tak by to mělo být v pohodě, ale stejně doporučím stáhnout. Záložky/hesla - máte prohlížeč synchronizovaný? Poznámky, synchronizované?
Ale obecně, tak to musíte vědět vy, co používate, tak se přihlašte na druhém telefonu a projděte si, zda tam vše je. U smartphonu je taková variabilita, na to se nedá z patra odpovědet.

 

vili
hodnocení

2x
Já bych si dovolil tvrdit, že úplně nejlepší bude, když si koupíte nový model. Cena opravy může být velmi podobná jako cena nižších verzí některých značek jako Xiaomi apod.
S nastavením vám určitě někdo pomůže a mezi další výhody bude nejspíš patřit i o něco lepší výkon a delší doba poskytování aktualizací, což například u bankovnictví může být výhodnější.
Za ESET nebo AVG jsem nikdy neplatil, netuším, jaký z toho máte přínos.

 

hodnocení

2x
avatar libor007
Rádoby antiviry zrušit, je to jen bloatware. Aplikace banky se musí vždy spárovat pro dané zařízení, pak budou platby bez problémů. Záložky v prohlížeči se synchronizují, buď automaticky (chrome) nebo pod účtem appky (např opera nebo xiaomi účet). Pokud máte opakované problémy s nabíjením, příčina může být i v prasáckém zacházení s konektorem nebo u někoho polámaný kabel(pokud ho furt smotává).

 

riva
hodnocení

1x

U placení online může být problém, protože banka má zaznamenaná vaše zařízení, která se pro toto používají. Když změníte mobil, bývá potřeba v internetovém bankovnictví tento nový mobil přidat k povoleným zařízením.

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]