Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lze zapojit desku i troubu

Od: marcaj odpovědí: 17 změna:

Zdravím,

než abych zbytečně táhl elektrikáře do bytu, tak bych rád bych zde místní uživatele poprosil o radu, zda je možné varnou indukční desku (jeden přístroj) a vestavnou troubu (druhý přístroj) bylo možné zapojit do instalované zásuvky.

Snažil jsem se najít všechny dostupné údaje a dát je do obrázků.

Už jen samotný součet 3490W + 7400W (i když by si mohlo brát 7400W jen při maximálním zatížení), který se blíží těm instalovaným 12 kW se mi nelíbí, ale určitě je více možných problémů.

Nebudu lhát, jsem v této oblasti laik, tak jsem se právě raději chtěl zeptat zkušených uživatelů na jejich názor.

Pevně doufám, že jsem všechny důležité informace uvedl a pokud by něco chybělo, dejte prosím vědět.

Předem díky za všechny reakce.

Lze zapojit desku i troubu
Lze zapojit desku i troubu #2
Lze zapojit desku i troubu #3

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x
Situace je taková, že je to celý jištěný jedním třífázovým jističem a to je prostě ŠPATNĚ.
Do krabičky leze CYKY 5x2.5 a z ní jde CYKY 3x1.5
To celý pod jedním třífázovým jističem.
Kdyby měly kabely své vlastní jističe, proč by ty kabely jinak pseudo "elektrikář "strkal do jedné krabičky, když je možný pro jednofázový kabel udělat hned jednofázovou samostatnou zasuvku
Klasický případ zpatlané elektroinstalace
doplněno 16.12.24 06:34: Znamená,že ten modrej vodič v CYKY 5X2.5 bude zatěžován (přetěžován) proudem ze 2 obvodů-pokud se dá v rozvaděči vodič fáze na fázi stejnou jako jeden ze dvou ostatních. S tím jsem se taky setkal.
Zbytečný bordel pro pár metrů ušetřených kabelu CYKY
Předělat elektroinstalaci
doplněno 16.12.24 11:55: Oprava:
Do krabičky leze CYKY 5x2.5 a z ní jde CYKY 3x1.5
Mělo být CYKY 3X2.5
Průřezy obou kabelů jsou 2.5mm^2
To ale nemění nic na tom, že je to prostě paskvil. Bohužel poměrně častý. A bohužel i od "elektrikářů"

hodnocení

2x