Nejste přihlášen/a.
Sousedi si pořídili televizor i do ložnice a v podstatě ke stěně /v paneláku/, za níž mám na stole PC a router Tp-link. Sousedka je přesvědčena, že můj routr jim způsobuje pruhy na obrazovce. Je to možné? Na jakou vzdálenost už bych nerušila? Nebo existuje nějaké odclonění? V této oblasti jsem naprostý laik.
Schválně vše na jeden večer vypněte, neřekněte ji o tom a pak se ji zeptejte, jestli v té době taky měla pruhy.
Přes zelezobetonový panel toho moc neproleze.
Připadá mi to jako lidi, co si stěžují na citlivost na vyzařování nových 5G vysílačů a přitom v jejich čtvrti nainstalovali zatím jen příhradový stožár bez jakýchkoliv antén a kabelů.
Dobrý nápad. Ale i kdyby přes zeď prolezlo cokoli, ten router, tak jak je to popsáno, televizi rušit nemůže.
Jednou přišla vzdálená sousedka, že jí nejede pračka, tak ať přestanu dělat s tou elektřinou - aby si mohla vyprat. Ne, nedělal jsem "s elektřinou". Dělal jsem zemní práce a nejbližší kabel v zemi byl 10 metrů daleko. Někteří lidé nemají o technice páru. Zajímavé že si chodí často stěžovat právě ženy. Proč asi
Aby to mohl být platný dvojitě zaslepený experiment, Musela by tam být ještě 3. osoba, která by teprve posoudila stav výsledku Na sousedovic televizi
Takové nějaké dohadování na chodbě je v tomto případě úplně k ničemu, tedy pokud Eliška nechce na týden odpojit od elektrické zásuvky jak router tak staré PC... Pak by to asi nějak přes tu chodbu šlo
S největší pravděpodobností ne. Nakonec, můžete to snadno vyzkoušet tím že budete stahovat velký soubor a zároveň bude TV paní sousedky viditelně rušena, a pokud přestanete (odpojíte router ze zásuvky), tak porucha viditelně ustane. Takto když to vyzkoušíte 3x, máte jasno. Pokud se však jedná o "duchařskou" poruchu, tj. někdy to dělá, jindy ne, záleží kdy to používáte (ne, na tom nezáleží), jak dlouho to použítáte (ne, na tom taky nezáleží) atd, tak to můžete s pozdravem paní sousedku rovnou poslat pryč.