Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, přišli mi do Z boxu dva na sobě nezávislé balíky, přišla mi i sms, že jsou k vyzvednutí, email, dokonce připomínka vyzvednutí po pár dnech. Když otevřu v aplikaci u objednávky "podrobnosti doručení", tak je tam celý doručovací proces s datumy. ALE na hlavní stránce v aplikaci v sekci "zásilky" tak je u objednáky teprve "čekáme na převzetí" (jedna ta tečka z pěti nebo kolika..) u druhé objenávky je, že už zásilku přijali na depu (druhá tečka z 5), kvůli tomu zde není žádné tlačítko pro vyzvednutí objednávky. jako by to zamrzlo. Nemůžu je tedy vyzvednout, není tam ani žádný display s tlačítky, jako u větších z boxů, nemůžu tedy vyzvednou kódem. Hned první den jsem poslal vyplnění formulář, nikdo se do teď neozval, zkoušel jsem volat, ale nikdo nezveda. Zkoušel jsem odinstalovat aplikaci, smazat data aplikace z, aktualizovat, restartovat telefon, aktualizoval jsem i ios. nic nepomohlo, vždy když se znovu přihlásím je to stejně "zaseklé". balíky jsou tam do půlnoci, pak se předpokládám pošlou zpět odesílateli. Mám chuť si tam na toho řidiče počkat ale ráno vstávám do práce. Prosím o radu jsem už bezradný. díky
Klávesnice s možností zadání kódu už jsou na většině z-boxů, ne-li na všech. A je to velmi dobré řešení. Dříve jsem musel zapnout polohu, internet, bluetooth, často už před tím než jsem k z-boxu jel, protože bylo třeba aby se systém "nažhavil". Se zapnutím až na místě byly problémy. Jednoho dne mi nešla zásilka vyzvednout vůbec. Po 10 minutách vybavování se s AI po telefonu mě konečně přepojili na živého operátora, ten se mi přiznal že z-box vidí a je "bez problému", ale otevřít ho prý "nemůže". Samozřejmě že může - zásilka je spárovaná s tel. číslem. Prostě se na mě vykašlali. Prý ať to zkusím za 24 hodin a kdyžtak to přesměrují na kamennou prodejnu. Hrůza. Na druhou stranu rozumím, pak by jim každý volal při sebemenším problému, že to chce otevřít.
Když jsem si šel vyzvednout něco z alzaboxu, zadal kód a za 10s bylo vše vybaveno, vzpomněl jsem si na zásilkovnu a řekl si: "to jsou ale bl.ci!"
Od té doby jedině kód. Tu hloupou, nesmyslnou, nefunkční a maximálně zdržující aplikaci dávno nepoužívám a radím to všem.
Z-boxy a ta jejich aplikace se příliš nepovedly, je to nedomyšlené a do 100% funkčnosti tomu stále něco chybí. Také jsem chtěl balík vyzvednout ze Z-boxu pomocí telefonu s aplikací a nešlo to. Musel jsem si balíky nechat přesměrovat na výdejní místo (pobočka Zásilkovny). Musíte je kontaktovat, jinak balíky vrátí prodejci.
Díky a souhlasím, například alza boxy, kde to vždy bylo na kód byly vždy spolehlivější. Na druhou stranu, když teď na Z-boxy přidali displaye s číselníkem, tak je nejspíš ten nesmysl, že nutně potřebujete aplikaci, vyřešen. Přijde mi, že tam ty číselníky nebyly jen aby měla aplikace "úspěch".
PS. Taky se mi stalo, že se Z box neotevřel, jen to cvaklo ale otevřít to nešlo ani rukou. Aplikace to brala jako, že jsem to vyzvedl a musel jsem jim volat, čekal jsem půl hodiny, než jsem se dovolal a nakonec ji stejně přesměrovali na výdejní místo. Na druhou stranu Z box máme i u nás na vesnici, do alza boxu musím 5 km. Takže asi zůstanu zásilkovně věrný :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.