Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Špatne zapojeny sporak?

Od: david84 odpovědí: 11 změna:
Dostali jsme novy sporak ale jelikoz nejsem elektrikář a nevim zda to spravne zapojene mam zasilam foto nez to pustim.. pokud je to špatně tak co prohodit?
Špatne zapojeny sporak?
Špatne zapojeny sporak? #2

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Rozhodně to nepouštějte, máte to špatně! Sice nerad s elektřinou radím laikům, ale udělám výjimku.

Jen jedna klema má být při třífázovém pětivodičovém připojení tady. Ostatně to máte i na tom schémátku vlevo dole.

doplněno 25.10.24 10:03:

Koukám, že než jsem stačil upravit obrázek, s odpověďmi se tu roztrhnul pytel *smich*.

Špatne zapojeny sporak? #3

hodnocení

1x

Nejsem elektrikář, ale vůbec se mi tam nelíbí ty mosazný klemy. Měla by být jen jedna a jinde. Koukni na schéma.

hodnocení

1x
Je přívodní kabel správně zapojený? (tím myslím - že barvy odpovídají realitě). Potom zapojení svorek odpovídá, ale !Jsou špatně klemy! Má tam být pouze jedna a to mezi 4 a 5 svorkou. Ani jedna není dobře.
doplněno 25.10.24 09:52: Jinak ještě dát na konec drátu dutinky - toto není hezký jak po estetické, funkční, tak po normové stránce.

hujer
hodnocení

1x

Zapomněl jsi napsat na jaké napětí připojuješ. A pokud na 400V myslím, že už máš po sporáku. Proč to nenecháš na elektrikáři, který by ti měl orazítkovat záručák! (že to připojoval kdo o tom má šajn)...

asd1
hodnocení

1x

To dělal nějakej jantar...

Chybí dutinky na lankách, klemy jsou blbě, zásadní chyba v zapojení !, nevidim uchycení kabelu aby při zatažení z akabel netahal dráty ze šroubků

Vůbec nezapínat!

david84
hodnocení

jeste jsem to nezapl jantar jsem to máte pravdu a jake dutinky na lankach?
asd1

Hlavně to ani neumíš zapojit podle jasnýho schema - kde na schematu vidíš propojený kontakty 3 a 4? - tím jsi propojil fázi s nulou se všemi možnými následky...

Dutinky = plechová trubička nasazená na lanko a až pak pod šroubek: