Krásný den, potřebovala bych poradit s výběrem Ipadu. Studuji grafický design ve druháku na střední a poslední dobou dost vnímám jak moc bych tablet ve svém životě ocenila. Nejen k digitální kresbě a k vypracování úkolů a návrhů do různých předmětů, ale také k tvorbě poznámek a výpisků. Nyní si výpisky dělám do mobilu (a je minimum učitelů kterí to tolerují) a nebo je doma přepisuji do notebooku (což je pto mě časově nevýhodné), protože se mi z digitální formy uči mnohem lépe. Už jsem s rodiči mluvila o pořízení tabletu, ale nikdo z nás není v tomto ohledu moc zběhlý. Proto se ptám tady, jaký tablet byste doporučili aby byl vyrovaný poměr cena výkon. Nemusí to nutně být ipad, ale vzhledem k tomu že mám iphone tak mi to přijde logické. Předem děkuji za jakoukoliv pomoc
Proč si nekoupíš tašku na notebook a nepíšeš si poznámky do notebooku, když už ho máš? Z pozice učitele by mi ťukání do mobilu taky vadilo, tablet/notebook je ale třeba na VŠ normálka. Ohledně tabletu se mimo recenze zkus zeptat i starších spolužáků, co používají oni. P S. Je hezké, že zmiňuješ poměr cena/výkon, ale mezi řádky jasně trváš na iPadu, kterej stojí tak 10 tisíc minimálně. Máš aspoň brigádu, aby sis ho zčásti zaplatila, nebo sedřeš z kůže rodiče, protože musíš ladit, když máš iPhone?
lili