Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Veřejné osvětlení a soukromá instalace věcí

Od: renata odpovědí: 25 změna:

Dobrý den,

chtěla jsem se Vás odborníků zeptat, zda-li si může soused dovolit cokoli instalovat na sloup veřejného osvětlení (držadlo na slunečník), který je sice na obecním pozemku, ale těsně za jeho plotem, takže mu tak lépe slouží k držení velkého slunečníku. Navíc toto osvětlení je ještě v záruce a na stejném sloupu je ještě nově nainstalován rozhlas i s varovným systémem. Také není přesně vidět, zda-li na to případně použil schválené svorky. Děkuji Vám za odpověď. Renata

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

9x

Nechci bonzovat, ale hlásit se to musí.

Pokud na to má povolení, tak by snad za jistých okolností něco namontovat mohl. Ovšem s pravděpodobností hraničící s jistotou žádný povolení nemá.

okolik
hodnocení

6x

Domnívám se, že nemůže používat obecní majetek. kdysi měl známý připevněný ukazatel na nějakém sloupku, se šipkou k jeho firmě. Byl obeslán dopisem z OÚ a musel malý ukazatel v předem určené lhůtě odstranit. Podrobnosti si již nevybavuji.

kmet
hodnocení

3x

Je to nemyslitelné, sloup není jeho, není ani na jeho pozemku, udělal to nejspíš načerno a doufá, že mu to projde. Asi se zmýlil.

riva
hodnocení

3x

A vadí to něčemu? Nebo jaké řešení pokládáte za optimální? Aby neměl slunečník, nebo aby si vedle sloupu postavil sloup ještě jeden?

nukynka*
hodnocení

Pardon, ale ke každému slunečníku se prodává i nosná konstrukce, jen to chce zainvestovat, nikoliv se přiživovat na obecním.

Paní tazatelko, prosím, dejte fotku, děkuji.

hodnocení

2x

Paní má zcela pravdu... Ale nechtěl bych ji mít v za souseda... Kdyby se dělalo všechno podle zákona a tak jak se má, tak by se nedožila ani sametově revoluce :)

hodnocení

1x

Nemůže, stejně jako já nemůžu mít na betonovém sloupu uchycenou bránu.

Přesto jí tam mám, a nic se neděje. Jestli to nebude tím, že mám výborné sousedy.