Nejste přihlášen/a.
ahojte lidicky, takova obecna otazka, spis na vase zkusenosti. Nejaky tip na fotoaparat, digi asi, uplne neco obycejneho, nejsem fotograf, bude se to hodne uploadovat na net. Jestli neco mate doma a jste s tim treba spokojeni,tak prosim napiste, dekuji. Cena kolem 2-3 tisic uplne staci.
Dekuji a pekny den, Veronika
Není nad to se o fotografování něco dozvědět... Máte určité představy, co budete nejčastěji fotografovat, jak budete své foto prohlížet, jestli v počítači nebo jako papírové fotky, nebo jestli chcete jen fotit a o ostatní se má postarat fotoaparát,
navrhuji přečíst si např. megapixel.cz/... nebo megapixel.cz/...
v cenové relaci 2 - 3 tisíce je mnoho různých typů fotoaparátů od různých výrobců... je to sice malá investice, ale bylo by vhodné o tom něco vědět...
doplněno 03.07.10 06:39:Z odpovědi mám Olympus, známá má Panasonic...celkem dobré fotky, a pod. se toho tazatel moc nedozví.
Já mám Canon...a jaký můžu mít? od drobečka do dlaně Ixus 50 tenkrát koupený za 12 000,- až po dejme tomu Power Shot S 90 za dnešních 12 000,- , mezi kterými je fantastický rozdíl, a taky je mezi nimi v současně prodávaných kompaktech možná dalších 20 typů fotoaparátů.
Můžu mít i Canon zrcadlovku, i ta ...dělá dobré fotky...
Tazatel by měl mít určitou představu o tom, co od fotoaparátu chce, a potom si vytipovat určité kusy, porovnávat, poradit se a vybrat. I tak se stane, že už je skoro rozhodnutý, a pár dní před nákupem přijde informace o nové "mašině"a dilema je tu znova...Tak jak se to stalo i mně, už 4 měsíce se ve fotoaparátech "přehrabuji, jak bába v koksu"...
Třeba ale říci, že dnes prodávané ( i třeba dva roky staré typy) fotoaparáty jsou na takové úrovni, že i opice po zamíření a stlačení spouště vyprodukuje ...celkem dobrou fotku...
S Olympusy mám dobré zkušenosti.Nedávno jsem musel odložit Mjů 700,který mi upadnul a prasknul display.Foťák je kompakt do kapsičky,velice praktický.Dnes je tato řada už za 2500.-