Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chytré hodinky nejdou zapnout

Od: berger® odpovědí: 9 změna:

Dobrý večer,

Chytré hodinky Madvell Pulsar, dělaly, co jsem po nich chtěl. Používal jsem je v práci, takže utrpěly solidní poškození typu škrábance na displeji. Dobíjel jsem je zhruba jednou za týden. Po posledním nabití večer hodinky v provozu, šel jsem spát. Ráno hodinky úplně mrtvé, tmavý displej, nereagují na nic, nejdou zapnout, nereagují na nabíječku, nic... Poslal jsem je na reklamaci, první vyjádření prodejce - na displeji je mechanické poškození, mohlo způsobit nefunkčnost hodinek, reklamace zamítnuta. Názor zdejších rádců? Poškrábání vypne hodinky?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x
avatar pepr

Hlavně to vyjádření prodejce je úplně mimo. Poškrábání disleje mohlo způsobit nefunkčnost. Co se mohlo nebo nemohlo teoerticky stát je irelevantní. Buď to poškrábání ty hodinky znefunkčnilo nebo ne. Mohlo neznamená vůbec nic.

Jelikož byly zakoupeny v srpnu tohoto roku, takže to není ani půl roku tudíž:

Pokud prodávající zamítne reklamaci v prvních 6 měsících od doby, kdy kupující zboží převzal, nemůže jen uvést, že vada vznikla mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením věci. Zákon říká, že projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla od počátku vadná.

Pro prodávajícího to znamená, že pokud chce reklamaci zamítnout, musí toto zákonné tvrzení vyvrátit například tím, že si nechá vadu odborně posoudit. Spotřebiteli následně předloží vyjádření (od technika nebo nezávislého znalce), z něhož bude například vyplývat, že vadu zboží způsobil sám spotřebitel neodborným zacházením.

Máte v protokolu nejaké takové vyjádření?

hodnocení

:-DJistěže nee. Děkuji, něco takového jsem chtěl číst. Dovolím si Vaši radu okopčit a odeslat prodejci a uvidíme. Dám vědět, jak to dopadlo.

hodnocení

První mail prodejce zní - "Na hodinkách jsme při diagnostice nalezli značná poškození>> displeje. Na základě těchto poškození nejsme schopni určit, zda k poruše hodinek nedošlo skrz ně. Musíme tedy, ačkoliv neradi, Vaši reklamaci zamítnout. " Druhý mail po žádosti o upřesnění - "poškrábání displeje může ovlivnit jehofunkčnost a tak i funkčnost přidružených součástek, na základě čehožbohužel nejsme schopni určit, jak k poruše došlo.Situace mě mrzí, nicméně ji nemohu jinak zpracovat. " Dnes jsem jim volal, stejná písnička. Na můj dotaz, co říká výrobce, mi odpověděl, že výrobci jsou oni. Hm, na krabičce je nápis Made in PCR. Po trošce řevu připustil, že to ještě zkusí nějak řešit, via mail. Tak uvidíme...

 

smode2
hodnocení

2x

Chytré hodinky - bohužel běžné elektronické zařízení - podobné jako mobil. Občas se může stát, že je užíváte naprosto v mezích a jednoho dne je nezapnete. Chyba v elektronice nebo v programu - těžko říci. Podle toho co píšete nemělo na jejich ne/funkčnost žádné poškrábání jakýkoliv vliv. Typická výmluva prodejce (připomíná mi to reklamaci bot, naštěstí ne moji - no jo pané! Ale vy jste ty boty nosíl! To nejdé! Zamítnutó.). Asi s tím již nic udělat nepůjde. Co se týká skla, zkuste jiné hodinky se safírovým. Díky své tvrdosti a odolnosti je (prý) téměř nepoškrábatelné.

hodnocení

To poškrábane sklo by mi nevadilo, to beru, ale fascinuje mě ta odezva prodejce. Poškrábané sklo - smrt hodinek. *smich2*

smode2

To víte. Před 15 lety jsem reklamoval nefunkční dotykový displej u mobilu. Slečna na pobočce, kde jsem i kupoval, řekla že to může být tím že jsem mobil hodil do vody. Na moji odpověď, že do vody jsem ho určitě neházel, opáčila že si to ověří. Dále mi řekla že mi aktivuje internet. Já že internet nechci. Ona že je to zdarma. Ovšem "zapomněla" dodat, že jen první měsíc. Další měsíce mi operátor účtoval asi 300 každý měsíc za internet, který jsem ani jednou nevyužil. Po stížnosti a vrácení peněz jsem přešel k jinému operátorovi. Pane Bergere, běžný prodejce s klienty mluví tak, jako by to byli úplní id..ti.

 

hodnocení

2x

Neodišla baterka do večných lovíšť? Inak predajca to má poslať na reklamáciu,on nie je spôsobili rozhodnúť o príčine poruchy.

hodnocení

Koupeny v srpnu tohoto roku. To mi přijde docela drsný. Navíc držela, jak jsem psal, nabíjení jednou za občas...

 

hodnocení

Tak aktualizace - řešeno přes telefon, asi týden nezvedali telefony, dobrá, svátky. Včera to zvedli, trocha handrkování, znova se na to podívají, do dvou dnů se ozvou. Dnes mail - v rámci dobrých vztahů se zákazníky reklamaci uznávají, vrací peníze na účet. Můj soukromý názor - zkusili to odstřelit, když narazili na protesty, šli cestou nejmenšího odporu. Za mě dobrý, pointa - lidi, braňte se a hádejte...;). Na jejich stránky nepíši ani kladnou, ani zápornou recenzi. Dík všem za názory, pomohly...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]