Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platba mobilem v obchodě

Od: dt odpovědí: 23 změna:

Dobrý den,

pokud by někdo dovedl poradit,tak budu ráda - mám problém s placením přes mobil.

Do nedávna vše fungovalo a tak nevím, v čem by mohla být potíž.

Mobil je Samsung A52s ,kartu mám od ČS,NFC nastaveno, peněženku staženou z Obchod Play,když platím v obchodě a přiložím spuštěný mobil,hlásí mi Zamítnuto a tak vyndám klasickou plastovou a zaplatím bez problémů. Napadlo mě odinstalovat Peněženku,restarovat mobil, znovu nainstalovat a zapnout a nic.Docela mi to štve, je to pohodlné a rychlé a tak bych byla moc ráda, aby to fungovalo jako dříve.Nikdo neví, co by to mohlo způsobit a tak zkouším zde,jestli by někdo nevěděl.Předem díky za vaše typy.

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®
hodnocení

1x

A propojeno s bankou to je? Já třeba mám v mobilu příslušné bankovnictví , jestli to jde i bez toho ale nevím...to poradí banka: Co jim zkusit zavolat na jejich linku se poptat? Je v té peněžence pod kartou značka WiFi?

dt
hodnocení

Ano, wifi je nad kartou a bankovnictví také mám...

 

reda
hodnocení

1x
Na pohodu platte vsim. Cipem, hodinkami, telefonem, kartou, a az vam to zaseknou, tak si ani neskrtnete. Lidi proberte se

 

 

111®
hodnocení

0x

A je peněženka spárovaná s kreditkou? Máš ji v peněžence přidánu a nastavenu?

dt
hodnocení

Když se dívám na peněženku,vidím kartu a když na ní klepnu,píše mi - Výchozí karta pro bezkontaktní platbu,tak si myslím že ano, nebo nevím, jak bych to měla poznat?

 

pravec
hodnocení

0x

Je nastaven některý z požadovaných vyšších typů zámku displeje?
Je tento zámek před platbou otevřen?
Je nastaven dostatečný čas mezi otevřením zámku displeje a placením?
Přikládáte mobil NFC čipem ke správnému místu čtečky terminálu?

dt
hodnocení

Ano

Ano

Ano

Ano

111®

kdyby to přiložila blbě tak jí to nenapíše "platba zamítnuta" to se někde nepropojí s bankou nebo kartou

 

111®
hodnocení

0x

po mně to chtelo napoprve i PIN. Včera jsem přeinstalovával bankovnictví, neb jsem přidal otisk prstu a už mne nikam nepustilo. Musel jsem spárovat znovu mobil s bankovnictvím.
P.S. Máte spárováno s bankou mobil?

Asi jsme to trefili. je po nové instalaci mobil spárován?

dt
hodnocení

V mobilu mám George, nevím jak poznám, že je spárováno?

kolemjdouci
Otevřete si George, potom tuknete na kartu, dejte volbu "funkce " a zde zkontrolujte jestli je u volby "Google pay" napsáno "aktivní ".

 

111®
hodnocení

0x

no to se pozná po přihlášení z PC do internetového bankovnictví, alespoň u mne ano, která zařízení maj přístup do tohoto bankovnictví. Já tam včera musel mobil znovu přidat, a ty ostatní jsem smazal, naštěstí u sebe mají datum přidání.

dt
hodnocení

Ale já mám vše přes mobil, do PC vůbec nezadávám...

 

111®
hodnocení

0x

Tak zajít do spořitelny asi, dál neporadím, prostě nevím..

 

krtek6
hodnocení

0x

Někdy to může dělat i to, že mobil není u čtečky přiložen dostatečně dlouho...záleží na mobilu, bance i platebním terminálu

 

hodnocení

0x

Já bych prostě kartu z GooglePay odebral, restartoval mobil ( to asi není nutné) a pak ji znovu přidal. Pokud by to pak nefungovalo, tak bych kontaktoval banku. Pokud půjdete do mobilní aplikace, tak i tam musíte vidět, zda je karta spárovaná s GooglePay, aspoň já to tak u jiné banky mám.

 

hodnocení

0x
avatar arne1

Ta karta v mobilu je stejná jakou používáte plastovou? Nebo je to nově vytvořená virtuální karta?

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Tak to znám. Nevím, co s tím ti zmrdi v český spořitelně dělali (nemám potřebu přejít jinam, zmrdi jsou to všude stejný), ale mě to dokonce přes NFC mobilem hlásilo OK, ale prodavačka mě pak vyvedla z omylu a shrábla zboží z pásu. Plastovou kartou to pak zaplatit šlo.

Taxem zašel na tu jejich přihřátou pobočku, udělal tam kravál, a ti jejich ajťáci taky věděli hovno čím to může bejt, akorát mi zkusmo poradili změnit si PIN, že jako to může bejt z bezpečnostních důvodů. Ale drballi se při tom na hlavě, takže fakt hovno věděli. No a po změně PINu jsem to znova v prodejně mobilem znovu zkusil s tím, že budu vypadat jako nedisponibilní socka, a šlo to, no.

To jsou úskalí těch dygytálňých technologyjý, takže papírové peníze rulezz...

výtka
Upozornění od sys hejkal 16. 11. 2023 06:46:57
Úřady a jejich osazenstvo dokáží občas zvednout tlak, chápu. Také to poznám...
Ovšem už jsi mohl dávno vychladnout a některá slova v příspěvku nahradit slovy neporušujícími pravidla této poradny...

Kartáč od sysla jsem si zasloužil. Prosím, nevhodné invektivy si odfiltrujte.

xd
Pane, při údajně zamítnuté transakce si vyžádejte lísteček, a přečti si co tam je za důvod zamítnutí. Takový lísteček si Uchovej pro případ reklamace.
Důvod zamítnutí by měla i telefonicky obratem vyložit linka, určena pro blokaci karet.
je vhodné tyto postupy ovládat a situaci umět řešit i jinak, než nájezdem na pobočku :))

 

xd
hodnocení

0x
Kartu vymaž z telefonu a pridej ji znova.
Mozna mas expirovany TOKEN. To se pry stane po urcite dobe.

 

terminal
hodnocení

0x

Karta v mobilu je zvirtualizovana ze te plastove.
Pokud neni po instalaci aktivovana u vydavatele a v asociaci (MC, VISA..)
Je transakce zamitnuta. To by ale tva vydavatelska banka mela dokazat zjistit!

 

hodnocení

0x
avatar herd
Napadlo mě: jsou stejné limity pro (1)online transakce a pro(2) platby kartou?
Případně nepovoleny
Proč to píšuv taky se.mi stalo, že mi nešlo zaplatit (moderně, kartou) a bylo to prosté měl jsem.moc.maly limit

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]