Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kde se dá, ve vyšších verzích Androidu zadat přesměrování hovorů?

Od: bohumil® odpovědí: 6 změna:
avatar bohumil

Ve starších verzích Androidu, na starších mobilech, konkrétně třeba verze 4.4.4 (mobil Acer Liquid Z 410) bylo možné, v "Nastavení hlasového volání" nastavit "Přesměrování hovorů". Takže pokud dotyčný vlastník telefonu nemohl hovor přijmout (telefon byl vypnut, nebo byl mimo dosah majitele), tak se zde zadalo číslo jiného mobilu, na který se hovor, pokud nebyl přijat, po chvilce přesměroval a bylo jej možné spojit tedy na tomto dalším čísle. Ten starý mobil má manželka a je to velká výhoda, neboť mobil občas doma zepomene, nebo jej má vybitý a v tom případě se její hovor přesměruje na můj mobil a může si jej vyřídit na tomto mém mobilu. Nyní máme další mobily Xiaomi Redmi Note 8 T (And. 11, MIUI 12), a Xiaomi Redmi Note 9 Pro (And. SKQ1.2..., MIUI Global 14) a a´t hledám jak hledám, žádná taková možnost v nastavení zde není. Což mi v příadě, že by některý z nich používala manželka, docela chybí. Hledám blbě, nebo to nyní opravdu nejde? Dík za reakce.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

olinl
hodnocení

0x
Někdo tu na poradně psal, že to jde jen u paušálu, jinak přesměrování nastavit do hlasové schránky..

 

hodnocení

0x
avatar juraja
Klik na kontakty / nastavení / účty pro volání / přesměrování hovorů
hodnocení

OK. Tam to tedy opravdu je. Dík.

hodnocení

Ono to tam tedy sice je, ale u toho XRN8T, u něhož to potřebuji přesměrovat, to stejně zase nějak nefunguje. Po zadání "Přesměrování hovorů" dojde k delšímu "Načítání nastavení". To se ale ukončí hláškou "Došlo k chybě sítě nebo SIM karty". Provaidra mám GoMobile (síť T-mobile). Dole pod tím je "OK". Po kliku na OK se ale nabídka "Přesměrování hovorů" přece jenom objeví. Nyní, když zadám zvolené číslo, na nějž chci hovor přeložit, dojde opět k načítání "Probíhá aktualizace" a opět se to ukončí tou hláškou "Došlo k chybě sítě nebo SIM karty". A dole opět OK. Po dalším kliku na OK se ukáže pak opravdu, na zvoleném požadavku "Hovory budou přesmerovány na číslo...". Ovšem po návratu na základní obrazovku a pak provedené kontrole zpět v tomto nastavení, se mi u zvolené položky, kde bylo původně, po nastavení, uvedeno to číslo pro přesměrování, už toto číslo neukáže a je zde opět uvedeno "Vypnuto". A přesměrování hovorů pochopitelně nefunguje. Což u starého s A 4.4.4 funguje bez problémů. A i na to starém s A 4.4.4 je provaidr shodný (GoMobile) a SIM rovněž shodná, jako na tom novějším XRN 8T, s A 11 RKQ1 a MIUI Global 12.5.5. Takže jsem zase v ...*zed* Zkoušeno několikrát, výsledek vždy stejný. *nene*

 

hodnocení

0x

Telefon/tři tečky/nastavení/doplňkové služby/přesměrování hovorů.

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Odpověď již je, nicméně kdysi to bylo zpoplatněno sazbou z přesměrovaného čísla na cílové. Nevím, jak je to dnes.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]