Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak změnit číslo Xiaomi účtu u mobilu Xiaomi?

Od: bohumil® odpovědí: 2 změna:
avatar bohumil

Měl jsem dva mobily Xiaomi (Xiaomi Redmi Note 8T a Xiaomi Redmi 4A). V každém z těchto mobilů je jiná SIM karta s jiným číslem.

Při jejich aktivaci jsem do obou vložil svou Google mejlovou adresu a tím se přihlásil ke svému osobnímu Google účtu. U obou se mi pak objevila i shodná adresa osobnho účtu Mi-Xiaomi. Synchronizací v tomto účtu, v Xiaomi Cloudu, se mi přenáší údaje v aplikaci "Poznámky", z jednoho mobilu do druhého.

Nyní jsem měl možnost získat levně, lehce poškozený (ne SW), další mobil, Xiaomi Redmi Note 9 PRO. V tomto mobilu zatím nemám vloženu žádnou SIM kartu a používám jej hlavně na komunilaci a "surf" po internetu.

Po jeho uvedení do "továrního nastavení" (výmazu všeho původního) a pak nové aktivaci a zadání mé původní Google mejlové adtresy a přihlášení se opět k mému Google účtu, shodnému s předešlými mobily, se mi sice na něj přenesly údaje mezi aplikacemi "Kalendář" a "Kontakty", ale nepřenesly se mi údaje mezi aplikacemi "Poznámky".

Zjistil jsem, že je pravděpodobně nutné, pro přenos údajů této konkrétní aplikace, aby mezi sebou komunikovaly mobily také přes shodný účet Mi-Xiaomi a jeho Xiaomi Cloud. U dvou původních jsou čísla těchto účtů "Xiaomi" shodná (proto zřejmě přenos Poznámek funguje), ovšem u nového (XRN9PRO), je toto číslo účtu jiné a nevím proč.:(

Při pokusu o jeho změnu, běžným přepsáním, to však nejde. V "Nastavení" a zakliknutí na Mi Xiaomi účet a další zakliknutí na horní kolonku s názvem účtu a profilovou fotografií, se dostanu do kapitoly "Osobní informace", v nichž mohu, po zakliknutí na "Jméno", změnit toto jméno (účtu) libovolně. Ovšem pokud chci změnit, pod tím uvedené číslo "Xiaomi účet", které musí být pravděpodobně u všech mobilů shodné (u obou původních je), tak to nejde - neumožní se mi přepis, ale dole se mi pouze krátce objeví hláška "Úspěšně zkopírováno". A dál se nic neděje a toto číslo mi změnit, na shodné s oběma předešlými mobily, nejde.

Poradíte někdo, proč se na tom novém mobilu zobrazilo jiné číslo Xiaomi účtu, když na prvních dvou je shodné a jak provést případně jeho změnu, tak aby bylo i na tom třetím mobilu shodné s oběma předešlými a fungovala pak i synchronizace v Xiaomi Cloudu, mezi údaji té aplikace "Poznámky"?

Je to pro mne poměrně dosti důležité, neboť v nich mám mnoho různých informací, návodů a údajů (pochopitelně ale ne "identifikačně" nebezpečných ;)) a potřebuji je mít na všech mobilech. Dík za případné reakce a rady.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Na "novém" mobilu se nejspíš neodhlásil původní xiaomi účet. Továrko nestačí.
hodnocení

A neporadíš, jakým způsobem odhlásit / zrušit tento Xiaomi účet? Já myslel, že by to "továrko" mělo odstranit veškešrá data, včetně dat tohoto účtu.

Mohu jej tedy zrušit v té kapitole Xiaomi účet/ Nápověda/ Smazat účet - a "Odstranit Xiaomi účet"? Bude se toto smazání vztahovat pouze k tomu mnou nechtěnému účtu a v něm uvedenému číslu, na tomto mobilu? Nerad bych aby mi to odstranilo ten Xiaomi účet jiného čísla, který mám na těch původních mobilech, když je to vše přihlášeno přes shodnou adresu e-mailu na Google.

A jak se potom, na tomto mobilu, přihlásit zase k tomu mnou požadovanému Xiaomi účtu, který je na těch dvou předešlých mobilech a který tam potřebuji aktivovat? Předem dík za odpověď.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]