Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Počítadlo hodin ke kompresoru

Od: papouch01® odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

v první řadě by jsem rád řekl, že co se elektriky týče, jsem naprostý amatér a mé znalosti konči zhruba někde mezi zašroubováním žárovky a připojením nové zásuvky a veškeré připojení mi bude dělat kamarád elektrikář z práce.

Popis situace:

Mám vysokotlaký kompresor, který fouká 200bar,je to kompresor na plnění potápěčských lahví na zásuvku na 380 (nebo 400V) o to zas tolik asi nejde. Teď je tam stará hliníková zásuvka, která příjde vyměnit za novou, která bude sedět k motoru kompresoru. Někde cestou by jsem tam rád nechal připojit starý měřák, spíš jen pro orientační měření viz. foto.

O co jde:

V kompresoru by jsem po X najetých hodinách měl měnit olej, což mám samozřejmě v plánu, ale existuje nějaká "redukce", která by se například zastrčila do samice na zásuvku viz. přiložené foto a sama byla samice a do ní by se teprve strčil samec z motoru? A tato samice by měla display, který by ukazoval a počítal hodiny kdy motor jede a v okamžiku, kdyby byl motor vypnutý, nepočítal by se čas najetých motohodin?

A nebo, byla by nějaká krabička, která by šla připojit někde cestou na kabel a která by počítala zmíněné motohodiny a teoreticky kdyby počítala i spotřebu, nebylo by to na škodu, že by tam nestrašil ten starý elektroměr? Ale to není priorita.

Našel jsem tohle na aliexpressu, ale nevím jestli to je to co chci?

Za případné odpovědi, všem předem děkuji

aliexpress.com/...

Počítadlo hodin ke kompresoru
Počítadlo hodin ke kompresoru #2

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Pokud to bude dělat elektrikář, tak jistě bude vědět, že počítadlo motohodin je u kompresoru naprosto běžné, jednoduše se zapojí. Akorát to nebude ,,někde mezi´´ ale v rozvaděči toho kompresoru

onpira.cz/...

Přesně určeno, velmi dobrá rada...

hodnocení

0x

Odkaz mi ukazuje porcelánovou misku - to ono nebude.

.