Nejste přihlášen/a.
Potřebuju rozdělit kontakty v mobilu do skupin. Na internetu jsem našel několik v podstatě stejných návodů -
V telefonu nebo tabletu Android otevřete aplikaci Kontakty .
Dole klepněte na kartu Kontakty.
Vlevo nahoře klepněte na nabídku Vytvořit štítek.
Zadejte název štítku a klepněte na OK.
Problém je v tom, že já tam žádnou takovou nabídku nemám! Takže mě napadlo - musím být při vytváření štítků připojený k Internetu? To se mi nelíbí, radši bych to dělal offline.
Ale nemám. Nebo je to dobře schované. V adresáři mám uložených 150 kontaktů. Ty se normálně zobrazí při kliknutí na ikonu na úvodní obrazovce, ale tam skupinu neudělám. Když odroluju na druhou obrazovku a kliknu na "kontakty", děje se to, co je na obrázku. Zvláštní je, že podle téhle obrazovky údajně žádné kontakty nemám.
Navíc se mi podařilo (netuším jak) na úvodní obrazovce vytvořit zástupce jednoho kotaktu. Toho se mi povedlo zrušit, ale zůstala po něm jakási poloprůhledná ikonka, která na nic nereaguj a kterou odstranit nedokážu.
Kliknete na vytvořený štítek (skupinu) otevře se nové okno, kde klik na přidat kontakty, odkliknout fajfku (v pravo nahoře) a hotovo.
To nefunguje (zkoušel jsem 2 možnosti). Někde je zakopaný pes. No nic, budu muset osobně navštívit někoho, kdo mi to předvede.
Tak mě napadlo, že mám zřejmě v mobilu 2 různé adresáře s kotakty. Moje kontakty se uložily do toho, kam se připojuju ikonou na základní obrazovce (přetaženo "modrozubem" ze starého telefonu), kde se s nimi prakticky nedá nic moc dělat. Pod ikonou na "odrolované" obrazovce (kde se dá s kontakty pracovat) se pak otvírá jiný soubor, který je prázdný. Je to možné?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.