Nejste přihlášen/a.
Může mi někdo poradit, jak postupovat při reklamaci výrobku? Přes internet jsem si objednal fritézu DELOGHI. Cena objednávky se skládala z ceny fritézy dopranvé smlouva o bezpečném nákupu. Zboží jsem zaplatil a za 7 dní mi bylo doručeno. Po rozbalení jsem zjistil, že je fritéza poškozená, v zadní části byl proražen plastový kryt. Ihned jsem telefonicky kontaktoval prodejce, zboží jsem nafotil a posla žádost o výměnu výrobku. Pro poškozený výrobek poslal prodejce přepravce a výrobek byl vrácen. Mezi tím probíhaly telefonáty a e-mailvová korespondence, kde se neustále omlouvali za vzniklé problémy a že posílají nový výrobek. Jaké bylo překvapení, když jsem zboží před dopravcem rozbalil a zjistil jsem, že mi poslali ten samý poškozený výrobek. Zboží jsem samozřejmě nepřevzal. To se opakovalo ještě jednou vždy s ujištěním, že posílají nový výrobek (opět došel ten samý poškozený). Už to trvá 6 týdnů, kdy si neustále telefonuji a mailuji s prodejcem, který se vždy omlouvá. Dnes mi přišel návrh na vrácení peněz, ale pouze za fritézu bez dopravného a smlouvy o bezpečném nákupu. Myslím si, že bych měl mít nárok na vrácení celé zaplacené částky (rozdíl cca 500 Kč). Zatím pořád trvám na tom, že peníze zpět nechci a požaduji dodání nového bezvadného zboží. Může mi někdo poradit jak mám dál postupovat?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.