Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pomoc! Jakou vybrat baterii a kde?

Od: j1ri® odpovědí: 17 změna:
Zdravím.
Předem chci říct, že jsem absolutní laik, který neví nic. Takže poprosím o odpovědi pro "blbce" a po lopatě.
Chci si koupit novou baterii pro notebook a nevím jakou. Prosím poraďte jakou a kde a jestli se to vůbec vyplatí. Posílám foto, tak doufám, že to stačí, kdyžtak dopošlu.
Všem děkuji za věcné odpovědi.

Pomoc! Jakou vybrat baterii a kde?

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vibe2*
hodnocení

1x

Stačí, když sdělíte typ notebooku, případně vyhledáte návod k jeho použití, kde je nepochybně uveden i typ baterie ...

hodnocení

Jak říkám... vysvětlit pro blbce. To foto, co jsem poslal, tak tam nejsou ty informace? Díky

Ne nejsou. To jsou informace nainstalovaného systému a základního HW jako CPU a RAM. Nic víc.

Najdi na štítku notebooku.

Nebo lépe nafoťte štítky na originální baterii

olinl
hodnocení

1x
HP noťasy (r. výroby 2016) mají napsán typ baterie přímo na ní i QR kód pro webovou stránku po naskenování. Vyjmi baterii a podívej se na ni, měl by tam být štítek. Kupoval bych v počítačovém servisu, který tu už nějakou dobu funguje a vyberou ti originál nebo přímou náhradu. Baterie(pack) se dají i nechat repasovat, pokud se už nevyrábí.
hodnocení

Aha, takže rozšroubuju a ofotím, to stačí? A vyplatí se to? Díky
mathew
Na tom vašem se nevyplatí ani utírat prach natoz do něj něco kupovat...
hodnocení

Chápu. Používám notebook při "nejnákladnějším" na filmy.Mate nějaké doporučení? Vážně nejsem znalec a moc od toho neočekávám. Jen chci, abych aspoň pět hodin mohl sledovat filmy ve vlaku. Ten můj to splňoval, ale už ne...
olinl
V hodně vlacích jsem viděl zásuvky 230V, ale zase tahat s sebou nabíječku.. Baterie by měla být jen nacvaknutá, neměly by tam být šrouby, většinou jsou tam dvě západky s pružinkou.

hodnocení

1x