Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pomoc! Jakou vybrat baterii a kde?

Od: j1ri* odpovědí: 17 změna:
Zdravím.
Předem chci říct, že jsem absolutní laik, který neví nic. Takže poprosím o odpovědi pro "blbce" a po lopatě.
Chci si koupit novou baterii pro notebook a nevím jakou. Prosím poraďte jakou a kde a jestli se to vůbec vyplatí. Posílám foto, tak doufám, že to stačí, kdyžtak dopošlu.
Všem děkuji za věcné odpovědi.

Pomoc! Jakou vybrat baterii a kde?

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vibe2*
hodnocení

1x

Stačí, když sdělíte typ notebooku, případně vyhledáte návod k jeho použití, kde je nepochybně uveden i typ baterie ...

j1ri*
hodnocení

Jak říkám... vysvětlit pro blbce. To foto, co jsem poslal, tak tam nejsou ty informace? Díky

Ne nejsou. To jsou informace nainstalovaného systému a základního HW jako CPU a RAM. Nic víc.

Najdi na štítku notebooku.

Nebo lépe nafoťte štítky na originální baterii

olinl
hodnocení

1x
HP noťasy (r. výroby 2016) mají napsán typ baterie přímo na ní i QR kód pro webovou stránku po naskenování. Vyjmi baterii a podívej se na ni, měl by tam být štítek. Kupoval bych v počítačovém servisu, který tu už nějakou dobu funguje a vyberou ti originál nebo přímou náhradu. Baterie(pack) se dají i nechat repasovat, pokud se už nevyrábí.
j1ri*
hodnocení

Aha, takže rozšroubuju a ofotím, to stačí? A vyplatí se to? Díky
mathew
Na tom vašem se nevyplatí ani utírat prach natoz do něj něco kupovat...
j1ri*
hodnocení

Chápu. Používám notebook při "nejnákladnějším" na filmy.Mate nějaké doporučení? Vážně nejsem znalec a moc od toho neočekávám. Jen chci, abych aspoň pět hodin mohl sledovat filmy ve vlaku. Ten můj to splňoval, ale už ne...
olinl
V hodně vlacích jsem viděl zásuvky 230V, ale zase tahat s sebou nabíječku.. Baterie by měla být jen nacvaknutá, neměly by tam být šrouby, většinou jsou tam dvě západky s pružinkou.

hodnocení

1x