Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co to je za spojku/součástku? A kde ji vzít

Od: juiced odpovědí: 14 změna:

Nazdar,

Sehnal jsem si na šroťáku palubák do Felicie, potřebuju zapojit palivoměr (drát který je potřeba nějak připojit na jiný drát) ale fakt se mi to nechce pájet protože se tam blbě dostává, těch drátů je tam hodně a moje pájecí dovednosti nejsou něco čím bych se chlubil.

V autě kde jsem ho našel byla takováto pěkná sponka/přípojka/cokoliv (viz obrázek), ale netuším jak se to jmenuje a tudíž kde ji sehnat. Prošel jsem několik elektrikářství ale tam nic podobného neznají.

Zatím jsem to nezkoušel rozebrat protože sem se bál že si zlikviduju jediný exemplář a nevím zda to není na jednou použití.

Potřeboval bych znát alespoň název, nejlíp i odkaz kde to sehnat ale stačí něco podle čeho si to budu moct vyhledat.

Díky

Co to je za spojku/součástku? A kde ji vzít

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x
Tady šikovná sada dvou velikostí.
motora.cz/...

hodnocení

3x

Tu kabelovou spojku lze použít i 2x.

Stačí nožíkem odjistit, ale neulomit západky a rozložit včetně gilotinovacího nože do výchozího stavu.

Tu co používá Apri mají i v tme.eu kod zbozi SPTV20

tme.eu/...

Co to je za spojku/součástku? A kde ji vzít #2
juiced
hodnocení

Jo, to je přesně to co mám, už se mi to i povedlo úspěšně rozspojit. Díky

15.08.23 01:31

;)

hodnocení

2x
V Elektro i autodíly toto elektro-obojky.cz/...
Zářezová spojka... zářezový konektor apod. Tady i v Elektro obojky
V krabici autodily-pema.cz/...
Tak to si někdo hodně mastí kapsu. Prodávat 4 kusy za 130 Kč, to už chce hodně sebevědomí. Ale lidi to koupí, protože je to speciální spojka na konkrétní použití *smich*
Tak ceny u prvního odkazu jsem si nevšiml...ve druhém odkazu 50 ks za nižší cenu včetně krabice, to už je dobré...

spu
hodnocení

0x

A co třeba v prodejně autodílů?

juiced
hodnocení