Nejste přihlášen/a.
Potřeboval bych zprovozni autorádio, aby jelo na trafo do zásuvky (12V), ale nevím co, jak přesně zapojit.
Proto prosím o radu, děkuji.
Jedná se o zapojení drátů plus a minus - jako zdroj a zapojení repráků, tohle mi aspoň stačí.
Z toho rádia Ti zezadu kouká pár barevných drátů - souhlas? Takže jaké barvy tam máš!
Na samolepce na plechovym futrálu od rádia bývá samolepka se zapojením - je nebo není?
Máš už to "trafo" do zásuvky?
doplněno 15.06.10 23:07:Teď dorazila fotka, otoč to rádio, dík!
Hmm, tak ten s tím hlemýžď s batůžkem na zádech - červenej s pojistkou je plus na baterku, ve stejnym svazku modrej pravděpodobně mínus na baterku.
Pak se snažim vyluštit ten "hyeroglyf" na tom futrálu, něco vím, + a - jsou dva dráty od repráků, F je asi FRONT, takže přední, Right a Left, je asi jasný. 12V bude napájení, není to náhodou ten drát s ou pojistkou? Pokud ne, je to ke spínačce, aby se rádio zapnulo po otočení klíčkem. Pod tím je symbol antény, jestli náš elekrický teleskop, tak přes tenhle drá ti po zapnutí vyleze z kastle. Zbytek nevím, hlavně tu anténu nepřipojuj na + od baterky, ty rádia to nepřežívaj...
to nemělo vysouvací anténu, mám ji vymontovanou komplet (v celku) ze staré škody Felicie. Jo a ten žluto-červený je 12V a jde k té pojistce jj
OKI, máš hezkou packu!
Takže červenej s nápisem 12V je baterka, GROUND je kostra, takže mínus od baterku neboli kostra.
Na drát od antény nešahat, pevně zaizolovat. Jestliže na původním autě nebyla automaticky vysouvací anténa, neznamená to, že to tohle rádio neumí. Už před dvaceti rokama tu možnost rádia měly a málokdo na to měl tu správnou anténu. Zbytek jsou vývody na 4 repráky, to už si asi vyzkoušíš. Ještě pozor na to, když připojíš třeba pravej zadní, tak možná nebude hrát, dokud nepřipöjíš i pravej přední. To jen abys ve vzteku to rádio neprohodil oknem zbytečně.
Jinak ten univerzální adaptér by mohl fungovat, ale nevím, jestli má dostatečný výkon na Tvoje repráky.
1 červený +12 SW napájení při zapnutí klíčku ( zapoj na stálo od zdroje)
2 červeno-žlutý PERM stálé napájení +12V udržuje pamět radia. (zapoj společně s červeným na stálé napájení)
3 hnědý GROUND zem (zapoj na - )
4 modrý AUTO AERIAL napájení anteny pokud má zesilovač ( pokud nemá anténa zesilovač nezapojuj)
5-6 hnědý (hnědo-černý) RL + a RL- Zadní levý repro.
7-8 modrý (modro-černý) RR+ a RR- Zadní pravý repro.
9-10 zelený (zeleno-černý) FL+ a FL- Přední levý repro.
11-12 šedý (šedo-černý) FR+ a FR- Přední pravý repro.
Možná to rádio z tohoto zdroje bude ale vrčet.
Pokial bude dobre vyfiltrovane napatie ,tak musi hrat dobre.Na usmernenie striedaveho napetia staci nejaky stabilizator(MAA7012 a pod.),par kondikov nejaky odpor a musi to byt OK.Tusim ze sa daju kupit stabilizatory 12V-1A to by malo stacit.Ale pozor nie tie cinske smejdy 3-4,5-6-9-12V-300mA.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.