Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nejde mi Netflix - kde je problém?

Od: david* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, koupil jsem si chytrou TV od LG, připojil k internetu a chtěl si pustit Netflix (přes tu aplikaci, která TV obsahu), ale pouze se mi točí kolečko s načítáním a nic. YT funguje bez problému, ale třeba aplikace Voyo je na tom stejně jako ta Netflix. Televizi mám připojenou k sítí přes Wi-Fi. Neví někdo, prosím, kde by mohl být problém? Mockrát děkuji, David.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59
hodnocení

0x

Voyo a Netflix jsou za peníze.Voyo se dá zdarma na zkoušku asi na týden.

david*
hodnocení

Zaplceno samozřejmě mám - ale nedostal jsem se ani do možnosti přihlášení.

 

hodnocení

0x

zdravím ,

máte poslední verzi aplikaci pro netflix a voyo? náte aktualizovany software pro váši televizi

jaký máte internet a přes jaou technologii

david*
hodnocení

Software je aktuální, televizi jsem koupil dnes. Co se týče verze aplikace, tak to nevím, jak zjistit. Počítám ale, pokud je televize nová, mělo by být vše aktuální ne? Internet mám vzduchem přes router a poté routerem přes Wi-Fi do TV.

to je pravě omyl

vetšinou je to tak ,že tlevize leží někde ve skladu/prodejně

mrkněte do štverečku apps vs lištou s aplikacemi pak dejte aktualizace aplikaci

 

david*
hodnocení

Po kliknutí na Apps se točí kolečko načítání - stejně jako u Netflixu.

v tom připadě tovarní nastavení a nastavit znovu pak už mě napadá vadný kus sice je to malá pravděpodobnost ,ale je

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]