Nejste přihlášen/a.
Máme rok starý televizor koupený v OKAY A NYNÍ PO PŘIPOJENÍ NA KABELOVPU TELEVIZI OD netboxu jsme zjodtili , že je televize nefunkční na připojení HDMI , obraz jde zvuk né. V prodejně nám řekli , že televizi musíme dovézt a nevymění nám ji za jinou , 20 dní je prý na přezkoušení . Je to tak v pořádku -REKLAMAČNÍ ŘÁD? tI SE 20DNÍ MÁM DÍVAT DO ZDI MÍSTO TELEVIZE , NEBO SI MUSÍM OD NĚKOHO NA 20 DNÍ PŮJČIT JINOU? Tomu fakt nerozumím.
Na vyřízení reklamace mají 30 dní. Oni opravdu ty televize opravují a to musíte pochopit, že to musí odvézt do opravny, diagnostikovat závadu, opravit a pak zase přivézt zpět.
Na vašem místě bych v první řadě vyzkoušel HDMI s jiným kabelem a jiným zdrojem signálu, aby se vám nestalo, že vám TV po měsíci vrátí s tím, že jí nic nebylo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.