Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nekompletní balení nebo jsem mimo?

Od: jakozecoze odpovědí: 9 změna:
Zdravím, objednal jsem si TV Toshiba android tv 42. Otevřu krabici a tam obrazovka...nic víc, ani ovladač, ani kabel, návod, prostě nic. Jde o nekompletní balení nebo je normální vše včetně kabelu do zásuvky a ovladače doobjednavat zvlášť, navod si stahnout? Obchod jsem kontaktoval, zatím se ale nikdo neozval.Jde o ověřený obchod.
Popřípadě poradi někdo co dokoupit abych to zprovoznil. Děkuji.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
Ovladač tam být musí, hledejte v dutinách polystyrenu.
Pokud není, tak jste možná dostal vrácené zboží a někdo to neuhlídal. Bohužel, třeba Datart vrácené zboží běžně posílá bez varování jako nové.

 

hodnocení

3x
avatar martincakl

Ovladač a návod by měl být v balení...Nic dalšího.

tonn

Šňůra snad taky :)

naopak návody už se nepřikládají delší dobu, jsou v menu televizoru elektronické. Možná tak návod kde s máčknout ovladač a kam připojit šňůru

ještě jste zapomněl na ten kabel na připojení.-já mám o své Sony to trafo/zdroj uplně mimo tv v takové malé skříňce s kabelem na 220V a druhou stranou se to zapojí konektorem do TV...

Info jsem čerpal z webu, kde tyto TV prodávají a sekce "Obsah balení". A bylo tam pouze to co jsem napsal. Ale jistě to u některých modelů může být jinak.

 

hodnocení

3x
avatar tigra

V nabídce obchodu by u popisu zboží mělo být uvedeno, co je v dodávce příslušenství. Bývá to napsané až na konci popisu. Běžně by v dodávce měl být kabel do sítě (pokud není napevno v přístroji), dálkové ovládání a návod v češtině.

 

hodnocení

2x
avatar kimba

Přijít mi takové překvapení, tak to okamžitě vracím do 14 dnů bez uvedení důvodů.

 

hodnocení

2x

Prodávající poskytne spotřebiteli návod podle odstavce 1 na trvalém nosiči dat. Návod v listinné podobě poskytne prodávající spotřebiteli, pokud o to spotřebitel požádá a není-li to s ohledem na okolnosti nebo způsob uzavření smlouvy, vlastnosti prodávaného výrobku nebo charakter poskytované služby nepřiměřené.
§ 9 odst. 2 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele - znění od 06.01.2023

 

hodnocení

0x
avatar mikihans

Asi nějaká vratka od vyčůraného kupujícího, který si příslušenství ponechal, a obchod se to ani neobtěžoval zkontrolovat.

Určitě tam musí být minimálně návod a napájecí kabel, standardní je i ovladač.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]