Přestěhovali jsme se v rámci velkého města a po přestěhování se nám na nám na nové adrese na některých kanálech začalo zobrazovat místo vysílání hlášení "nelze naladit daný transportní tok". V původním bydlišti šlo vše perfektně, v novém bydlišti jsou problémy. Občas se na kanále objeví rozmazaný obraz a/nebo kostičkování, většinou je tam ale úplná tma. Je to sice jen u několika málo kanálů, ale zrovna těch, které občas používáme. Dokonce to má progres a počet těchto kanálu se zvýšil. Tzn. že i některé ty, které po přestěhování z počátku fungovaly, nyní hlásí chybu s transportním tokem. Podotýkám, že za tyto kanály platíme, čili to není případ, že by byl kanál blokován, protože by nebyl obsažen v námi placeném portfoliu. Máte s něčím podobným někdo zkušenosti, resp. jak to odstranit? Mám samozřejmě v plánu to oznámit Vodafonu, ale pokud by snad někdo věděl jak to odstranit, ušetřilo by mi to práci. Děkuji
Na jaké adrese , na jakem zařízení, s jakým os a jakém.programu(browseru) Jak s tim souvisí vodafone?
guna
Vodafone to poskytuje. Myslela jsem, že to bude zřejmé, když to v dotazu 2x zmíním. Takže ještě jednou, Vodafone s tím má společného toliko tolik, že je poskytovatel této služby.
Hlavně, že víš, kdo jaký pravidlo porušuje. Jaký pravidlo porušuješ ty, když se neumíš pořádně vymáčknout co ti vlastně nejde. Asi televize, ale jaká? Internetová, satelitní? Jaký máš zařízení? Povídej, přeháněj.
Pokud je to klasika Vodafone dvouzasuvka s F konektory tak klidně zkuste prehodit na zasuvce kabely. Pod krytem je totiž rozbočovač a je možné že jeden výstup má silnější signal. Ještě se zeptam, jak mate naladeny kanály jako Kabelovku nebo jako Antena. Oni totiž vysilaji po kabelu obe varianty.
Ví Vodafone o přestěhování, nebo tam byl kabel a vy se jen připojili v domnění že to pojede a ono to nejede?
guna
Samozřejmě, že Vodafone ví o přestěhování. Není problém v tom, že bychom si partyzánsky něco napíchnuli na kábl v bytě a ono to jako nešlo. Jejich technik samozřejmě udělal tu koncovou přípojku a provedl zapojení. Jen nás nenapadlo zkoušet asi 150 nebo kolik kanálů jeden po druhém. Navíc některý kanál přestal fungovat až později. Většina kanálů bezproblémů funguje. Jen několik málo kanálů (podotýkám televizních, aby mi tu ten zdejší pitomec zase neradil krtka do potrubí) hlásí problém s transportním tokem. Internetové připojení je plně funkční - PC jede, WiFi jede i většina TV kanálů přes toto připojení jede. Jak říkám, na Vodafone se samozřejmě ozveme, jen mě napadlo, že by se dala využít poradna, abychom si ušetřili výjezd technika, jestli někdo něco podobného neřešil nebo o tom něco neví, to je celé.
A už ses teda rozmyslela a prozradíš nám, jestli to máš jako IPTV se set-top boxem, nebo to sleduješ prostřednictvím webu nebo aplikace na mobilu nebo jak? Nebo si to schováváš jako tajemství, a bavíš se, jak nás necháš věštit z křišťálové koule?
Vyřešeno. Děkuji všem těm, kteří se snažili pomoci a poradit. Nakonec byl nejblíže k pravdě arne1, bylo to ve starém anténním kabelu. Zřejmě nějaký špatný kontakt nebo již poněkud příliš starý kábl. Vyměnili jsme za nový a již vše funguje. Výjezd technika jsme nakonec opravdu ušetřili.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.