Nejste přihlášen/a.
Set top box - nelze chytit žádné programy... Dobrý den, dnes jsem si koupil nový set top box a nemůžu chytit žádný program. Pokud ale vypnu STB tak chytnu všechny programy v pohodě všechno mám zapojené správně, čím to může být?
(
Vypadá to, že nemáte přivedenou anténu do STB
"ale vypnu STB tak chytnu všechny programy v pohodě " - to chytáte analogové vysílání? kolik programů?
právě mám.. mám přivedenou anténu do STB, a Scartem ze STB do TV a přece nelze najít žádný program
A nechals to vyhledat samo? Mě to našlo samo programy, které jsem si pak seřadil sám. Jmenuje se to myslím "auto scan" nebo tak nějak. Nejsem žádnej odborník, jen uživatel.
a na telce ja zapnutý správný AV kanál?
to co chytáte je na televizi je analog?, takže máte anténu nejdřív do STB a z STB do TV?
zkuste do STB strčit místo antény kus drátu (stačí metr), pokud něco chytnete bude problém v anténě
v anténě problém není protože bez STB chytám všechny programy normálně. až po zapnutí STB mi to nemůže naladit chytnout programy
Začnem od začátku : sousedi signál chytají? Já si to odvezl 10 km od Frýdku Místku a vysílání tam ještě není.
Pokud mate siglál, restartněte systém do továrního nastavení a dejte SCANN signálu ...
tím jste vyloučil nepřítomnost signálu.
Zůstavají vám dvě možnosti :
Vaše chyba
Chyba přístroje.
Vaše chyba : předpokládám, že scann stisknout umíte, takže tady bych příčinu nehledal
Co porucha přístroje?
Jarmeku o jaký STB se jedná? Rob se ptal jestli je na TV zvolen správný AV kanál, na TV musí být vidět menu STB. Zkoušel jste naladit "ručně" kanály které u vás vysílají digital? Máte vypnuté napájení antény? Není možnost od souseda půjčit STB s již naladěnými kanály? a vyloučit tím nefunkčost nového STB.