Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

CD přehrávač

Od: sebor® odpovědí: 21 změna:
Zdravím Vás... Byl jsem vášnivý čtenář, ale přišel jsem o zrak tak, že ještě vidím, ale na čtení knihy to není. Půjčil jsem si audioknihu, ale na mém rádiu s CD přehrávačem Panasonic SA-PM03 to nejde přehrát, i když jiná starší cdcka jsou ok. Poradil by mi z vás někdo, jaký CD přehrávač si koupit, abych si mohl CD pouštět třeba venku na procházce, ale aby to šlo i doma zapojit do sítě. Děkuji moc za event. odpověď. Sebor

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

111®
hodnocení

4x

nějakýho Dikmana?

doplněno 29.03.23 10:34:

jen si vybrat: google.com/...

doplněno 29.03.23 10:41:

tohle vypadí slibně, má to rádio...: electronic-star.cz/...

hodnocení

Díky moc!, jsem laik, takže tento diskman je jak do sítě, tak na baterie? Taky mě napadlo, jestli něco takového není v Bluetooth?
111®

s BT je třeba tento a s akumulátorem...ale výběr je na Vás.. conrad.cz/...

hodnocení

Ahoj, diky za tip, Technik šat se mi moc líbí. Ještě laicky dotaz, ta sluchátka u toho přiložena jsou též bt?
111®

Rozsah dodávky

DIGITRADIO CD 2GO BT, sluchátka, 2x BL5C akumulátor, externí napájecí kabel, ale asi slucháka na drát...

hodnocení

Ahoj, ještě jednou díky za všechny rady, právě jsem ho objednal. Sebor
hodnocení

Zdravím @111,jeste jednou se na Vas obracím s doplnujicim dotazem: zítra v Okay prodávajív akci bt sluchátka 5.1, Aligator Pods pro 2. Ten můj objednaný TechniSat má psáno bt 5.0. Byla by chyba je zakoupit?
Děkuji moc! Sebor
111®
Betusim ja je nemam.

hodnocení

4x

Je otázka, zda jít cestou dnes již zcela archaického discmana, nebo mp3 souborů do mobilního telefonu, který má samozřejmě i rádio. U mluveného slova mp3 nevadí a souborů je ke stažení spousta.

hodnocení

Ahoj, diky za názor. Objednal jsem TechniSat CD 2G0 BT. Snad bude dobry. Sebor

hodnocení

4x

Pro nevidomé asi bude potřeba možnost vnímání ovládacích tlačítek, což je dle mého průzkumu velmi omezující.