Dobrý den potřeboval bych reklamovat naši necelý rok starou televize Philips která stála 30000kč první jsem kontaktoval společnost Phillips, sní jsem prošel softwarovou obnovu -nezabralo ,nyní předala kontakt na servisní středisko to nejbližší mám v plánu zítra kontaktovat je povinnost tohoto servisu pokud je televize v záruční době si pro tuto televizi přijet nebo ji musím dovézt já? já že je dva metry úhlopříčka a neměl bych jí tam jak dopravit tak abych věděl zda jsem nebo nejsem v právu děkuji mockrát televize ve vypnutém stavu a černém obrazu když je vypnutá problikává jakoby pulzuje nezabralo přehrání televize ani firmware nevíte co by to mohlo být nesetkal se s tím již někdo?
Vy TV do servisu dopravíte a výrobce Vám proplatí nezbytně nutné náklady spojené s reklamací (tedy i na dopravu-na dopravu, když si o ně vysloveně požádáte, nikoliv automaticky).
Odvézt do servisu to musíš ty nebo si najmout přepravní společnost(kurýra),ale osobně je to na 100%. Asi je to rozbitý a to,že je to dvoumetrovka je jenom tvůj problém...já mám projektor a 99". Rubína jsme vezli buď na sáňkách nebo na dvoukoláku...
juelen
Doba Rubína je nenávratně pryč odseknete se z teto doby je již jiná doba
ml1
Tyhle opravy (pračky, ledničky, televize) se dřív dělaly u zákazníka. Kdysi jsme šokovali opravnu ledniček, když jsme tam donesli malý mrazák, ani tam na opravy u nich nebyli tak zařízení (prostě něpočítali s tím, že by to tam někdo dopravil). Teda vyměnili nějaké relé za 15 korun plus něco za práci vše na počkání a mrazák pak ještě léta sloužil. Na televizi se dřív opravář volal domu, jen si nedovedu představit něco takového dneska, to byla doba tesly color a podobných (třeba rubínu). Jak se už dneska neopravuje (snad jen v záruce), tak tyhle opravny postupně zanikly. Každopádně bude to záležet na podmínkách té záruční opravny, jestli si pro to dojedou (a poté co si vymyslí, že to neni ze záruky nechají zaplatit), nebo si to nechaji doručit a potom to případně proplatí.
Od velikosti 50" jezdí technik domů, TV se nikde neposílá
juelen
Děkuju, říkal jsem si, že už vidím jak každý shání dodavky atd aby to vozil někde po servisech volal jsem do autorizovaného servisu a máte pravdu je to tak, čili kolegové nad vámi nemají pravdu
Vsetky naklady (praca, nahradne diely, doprava) s vybavenim opravnenej reklamacie znasa predajca a on aj rozhoduje o sposobe vybavenia (odvoz, oprava na mieste).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.