Nema to zadnou brzdu. Motor pohanu hlavni hridel od niz se odviji vesjere casovani stroje. Jefen impuls dalnopisne znacky je 20ms. Cela unscka zabere 150ms kde je start, 5kombinaci vladni znacky a jeden a půlnasobny stop. Po tuto dobu musu oba spolupracujici stroje net synchronne. Synchrinizace je zsjistena prave impulux start a stop. Je to tak zvana znakova synchronizace. Otacky se nastavuji pomovi ladicky 125Hz. Na stroboskopickem kotouci. doplněno 17.03.23 20:48: Vykon jestki di to dobře pamatuji je 350W.
monk
Nejedou synchronně.Pouze mají stejné otáčky a start a stop určují délku značky.
Motor, na striedave napatie, zrejme 1f, inak by nemal kondenzator, za motorom je asi brdza.
Podla rozmerov a 1f pripojenia to nemalo velky vykon, mohlo to pohanat napriklad maly kladkostroj na stavenisku, na hriadeli je ozubenie, ktore zapadalo do nejakej prevodovky.
2 odpovědi už tu padly, takže jen doplním/upravím. Nejde o brzdu, ale spíše o odstředivou regulaci ke stabilizaci otáček. Na výstupu není řemenice, ale ozubené kolo pro kolmý převod. Tzn., že na něj navazuje další ozubené kolo, které žene redukovanými otáčkami další hřídel, kolmou na osu/hřídel motoru. V čem je tento pohon použitý bohužel nevím.
Je to motor z dalekopisu T100. Kotuc so sipkou je odstredivy regulator otacok.Ciernobiely kotucik sluzil na nastavovanie otacok, pozeralo sa nan cez ladicku so strbinou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.