Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
27.4.jsem poslala poštou do servisu k záruční opravě konvici.Domluvili jsme se servisem přes email,konvice prý dorazila,ale reklamace prý stále není vyřízena.Jelikož se blíží čas ,kdy by měla být opravena,chci se zeptat na co mám nárok,když ji do 30 dnů "nedokážou" opravit.díky Květa
ostoupení od kupní smlouvy, úhradu všech níkladů spojených s reklamací a zaplacené částky za konvici.
Třeba: konvice stále 300Kč, pak ještě, balné 50Kč, poštovné 54Kč, cestovné na poštu 48 Kč, telefony 24Kč, ...poplatek bance za vrácení peněz...
doplněno 24.05.10 21:53:30 dní, nikoliv 31
občanský zákoník určuje počítání dnů. takže třicátý den ráno v 8:00 není na prodejně je smolík...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.