Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace

Od: *martinka* odpovědí: 5 změna:

Ahoj,

koupili jsme nejakou elektroniku a problem je v uskladneni krabic...nekde jsem slysela, ze u reklamaci uz neni nutny mit i original krabici...

Kdybych ty krabice vyhodila, tak pri mym stesti se to vsechno rozbije a bez krabic mi to nevezmou...taxe radsi ptam...

Moc dik za odpoved...

M.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

al bunda*
doplnit odpověď
hodnocení

0x

Ahoj,

obvykle prodejce trvá na originálních krabicích v případě reklamace - jak by taky výrobek jinak mohl posílat dodavatelům?

Ale krabice se dají složit na plocho tak, aby zabíraly minimum místa a polystyrenové vycpávky se jistě také dají rozumně uskladnit.

Prostě - krabice bych po dobu záruky nevyhazoval.

Hezký den.

*martinka*
hodnocení

tak pro vsechny kdo se myli stejne jako my jsem nasla reseni v bodu 2:

business.center.c/...

takze ahoj zbytecne hromadeni odpadu...:)

*martinka*
hodnocení

tak znovu a lepe :)

business.center.c/...

*martinka*
hodnocení

proste na www.businesscente/... si najdete ochrana spotrebitele a nejcastejsi chyby prodavajicich...*smich*
al bunda*

Přeji hodně úspěchů s uplatňováním případných reklamací...*smich*

Hezký den.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]