Nejste přihlášen/a.
Nabíječka není v zásuvce.
V tom případě zkontrolujte, jestli je v zásuvce opravdu dobře zasunutá, jestli je dobře zastrčený kabel do nabíječky, jestli je dobře zastrčený kabel do vysavače nebo jak je to tam dělaný, zkontrolovat kontakty nebo tak. Bohužel nám přesný typ stále tajíte, takže musíme vařit takhle z vody. Že vám to není hloupé...
Nějaký jsem si vyguglil, tak pokud se zdroj zasouvá vidlicí do zásuvky a do vysavače jde kulatý konektor, tak zkontrolujte, jestli ho strkáte do správné díry (to není vtip), jestli je zastrčený na doraz a jestli nemohlo dojít k záměně zdroje za jiný od jiného spotřebiče.
Pokud jste si jist, že je všechno toto správně, tak to celé vyhoďte a za šest stovek kupte nový, protože dál nemá cenu ztrácet s tím čas.
Pokud je v záruce, tak reklamovat. Pokud není, tak rozebrat, přeměřit a zkontrolovat, od klávesnice vám nikdo neporadí
S vysavačem "malý bílý SilverCrest" asi nikdo zkušenost nemá. Co je tam za baterii, NiMH nebo Li-ion?
Zažádejte Lidlshop o zaslání kopie faktury, snad vám vyhoví, když prokážete nákup, pak vysavač reklamujte. Jen pro info, doklad o koupi není nutnou podmínkou pro uplatnění reklamace, můžete nákup prokázat i jinak, například emailovou korespondencí, výpisem z účtu, svědkem... Ale solidní e-shopy nedělají problém se zasláním kopie, pokud doklad ztratíte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.