Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč se nenabíjí?

Od: nab odpovědí: 23 změna:
Při luxování se zcela vybil ruční vysavač a když ho dám znovu do zásuvky s nabíječkou tak nereaguje. Nevíte proč se už nabíjí, když včera ještě fungoval normálně? Co s tím?

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Nechte ho na nabíječce přes noc a pokud se nenabije, potvrďte svůj dotaz.

 

hodnocení

2x
Jsou dvě možnosti: buď je v háji nabíječka nebo baterie je silně podvybitá a nabíječka ji nevezme. V tom případě to chce buď sehnat nový vysavač s baterií nebo poprosit nějakého známého, nejlépe elektrikáře/elektronika aby to celé omrknul a proměřil... ;)
Aha koukám že se nerozsvítí ani komtrolka na nabíječce. V tom případě jde o vadu nabíječky a buď sehnat novou nebo ji nechat opravit...
nab
hodnocení

Nikoliv - nesvítí červená kontrolka vysavače, která bliká pokud se nabíjí a potom se rozsvítí zelená. Nabíječka by měla být ok.
V tom případě jde o vadu baterie. Pravděpodobně nedá řídící BMSka nabíječce signál že může nabíjet. Takže zřejmě je jeden článek podvybitý a BMSka to vyhodnotí jako chybu a nedovolí nabíjení. Tohle už bude chtít drobnější prohlídku baterie, ale i nabíječk. Uveďte značku a model vysavače, třeba ho někdo taky bude mít a potýkal se taky s touhle závadou...

 

hodnocení

0x

Nabíječka není v zásuvce.


doplněno 25.12.22 23:30:

V tom případě zkontrolujte, jestli je v zásuvce opravdu dobře zasunutá, jestli je dobře zastrčený kabel do nabíječky, jestli je dobře zastrčený kabel do vysavače nebo jak je to tam dělaný, zkontrolovat kontakty nebo tak. Bohužel nám přesný typ stále tajíte, takže musíme vařit takhle z vody. Že vám to není hloupé...

Nějaký jsem si vyguglil, tak pokud se zdroj zasouvá vidlicí do zásuvky a do vysavače jde kulatý konektor, tak zkontrolujte, jestli ho strkáte do správné díry (to není vtip), jestli je zastrčený na doraz a jestli nemohlo dojít k záměně zdroje za jiný od jiného spotřebiče.

Pokud jste si jist, že je všechno toto správně, tak to celé vyhoďte a za šest stovek kupte nový, protože dál nemá cenu ztrácet s tím čas.

ben®
genehawkins - není to pravda, přečtěte si dotaz.

Přeštěte si ho sám. Nic o tom, že je nabíječka v zásuvce tam není. Ostatně, i kdyby to tam napsané bylo, je určitá pravděpodobnost, že mám pravdu.

Uživatel jinou odpověď nechce. Kdyby chtěl, napsal by třeba typ přístroje, napsal by něco o kontrolkách, o přezkoušení samotné zásuvku atd...

nab
hodnocení

Stále se nenabíjí (světýlko se ani nerozsvítí). Zkoušeno i v jiných zásuvkách *bum* zn.SilverCrest.
ben®

genehawkins - Vy (pravdomluvný) budete mít prostě pravdu vždy .

 

lojza
hodnocení

0x
Je rozbitý.
nab
hodnocení

Vše bylo samozřejmě zkontrolováno několikrát a vysavač vždy fungoval. Nenabíjí se poprvé po roce, je to na suché i mokré vysávání, používáno jen na suché. Nic netajím *zed* malý bílý zn.SilverCrest bylo uvedeno. Takže díky za radu i když je stále k ničemu.

Pokud je v záruce, tak reklamovat. Pokud není, tak rozebrat, přeměřit a zkontrolovat, od klávesnice vám nikdo neporadí

nab
hodnocení

Jak přeměřit- nerozumím tomu, jsem jen amatér *ee*. Kdo má zkušenost, poradí často i od klávesnice :)

S vysavačem "malý bílý SilverCrest" asi nikdo zkušenost nemá. Co je tam za baterii, NiMH nebo Li-ion?

Na štítku zespodu, nebo jinde, je co? Jaký typ, pak budeme vědět typ baterie. Hledejte štítek... Který z nich...? google.com/...
nab
hodnocení

Je to hned ten první ruční vysavač malý bilý za 599,- *jasne*
Jo a baterie Li-lon 7-4.
nab
hodnocení

Reklamovat asi nejde, když už nemám doklad, bohužel. Ale je z Lidlshopu jejich obvykle nabízená značka .
Jak dlouho ho máte? Provozován denně?
nab
hodnocení

Mám ho víc jak rok, používán občas cca 10-15min.,např.do auta. Je ho škoda vyhodit, je jak nový :)

 

A nabíjen jak často? Vždy po vybití? Nebo i jinak?

Zažádejte Lidlshop o zaslání kopie faktury, snad vám vyhoví, když prokážete nákup, pak vysavač reklamujte. Jen pro info, doklad o koupi není nutnou podmínkou pro uplatnění reklamace, můžete nákup prokázat i jinak, například emailovou korespondencí, výpisem z účtu, svědkem... Ale solidní e-shopy nedělají problém se zasláním kopie, pokud doklad ztratíte.

nab
hodnocení

Nabíjení bylo vždy po použití a vyčištění, nikdy nebyl úplně vybitý až na poslední případ (to je asi důvod problému?) Rok nákupu si už nepamatuji, může to být i po záruce. Neoživne-li, půjde zkrátka do odpadu.
Vypadá to, že záruka by měla být 3 roky
Garantie der Kompernaß Handels GmbH
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,
Sie erhalten auf dieses Gerät 3 Jahre Garantie ab Kaufdatum. Im Falle von
Mängeln dieses Produkts stehen Ihnen gegen den Verkäufer des Produkts gesetz-
liche Rechte zu. Diese gesetzlichen Rechte werden durch unsere im Folgenden
dargestellte Garantie nicht eingeschränkt.
Z německých stránek, u nás to bývá stejně, většinou...
google.com/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]