Nejste přihlášen/a.
Ahoj lidi. Mám menší dilema, protože jsem kdysi studoval fotografování, ale to už je dávno a já už vůbec nemám přehled o tom, jak se fotoaparáty vyvíjí. Chci fotit hlavně sportovní akce (fotbal, hokej) a vybral jsem si tuto mašinu, poradíte jestli ano nebo ne?
Jaký byste měli fotoaparát vy, v ceně do 14.000 Kč i s DPH? Poraďte prosím, já bych chtěl Nikon či Olymp, ale do té ceny jsem nic pěkného nenašel Dyžtak sem nebo na mail: jaroslav.kubricht@email.cz
nebo tedy nejakeho nikona nebo panasonic
Do olympusu bych nesel v zadnem pripade!
Rozdil to urcite je. 7,1 mega ale bohate staci.. Buses delat postery? Asi ne. Dnes uz si vyrobci nehraji na co nejvyssi rozliseni, prisli na to ze to je nesmysl pro bezneho uzivatele (nefotografa) ..
Kamarad je hokejovy trener, poridil si to casio a nevi ho vynachvylit. 60 fps, CMOS ... Nebo se porad tady: fotoroman.cz/...
Za tu cenu 14t. asi nic moc neporidis. Pridas tisicku a budes mit slusnej stroj za maly penize.
Mam kolegu "olympusaka"(zamestnanec olympusu) a ten, kdyz jsem porizoval fotak tak rikal: "nemel bych to rikat, kup cokoli, jenom olympuse nee"
tomu sice nevěřím,já jsme začínal s Olympusem, a teď mám Panasonic, a jsem z toho velmi smutný že jsem se nechal ukecat ať si pořídím Panoše
a fotky jsou oproti Olympu nekvalitní
P.S. moje os. zkušenost, ale výběr aparátu bude stejně na tobě
A neni neco tomu panasonicu? (nejaka vada od vyroby...
Protoze mi prijde divne, zeby delal spatne fotky.. Je to asi o tom, ze kdysi jsem mel olympuse, fotil dobre a pak jsem poridil panasonica - ale radove zas nekde jinde. (DMC-FZ38) Takze porovnavat je nelze. Navic leica optika a svetelnost objektivu...parada. Delam s nim opravdu luxusni fotky i videa. O tom olympusu to rikam z duvodu, ze ten kamarad je dobry kamarad a vi asi o cem mluvi... hmmmmm