Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chladnička po záruce

Od: kubajz odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, rád bych znal zkušenost ostatních. Máme lednici, koupená 02/20, vestavěná AEG. Odešla, opravář určil problém v odfouknutí zadní stěny od lednice, což se prý již neopravuje. Z AEG chtějí pro posouzení zprávu od autorizovaného servisu. Chci se zeptat, zda to má cenu vyběhávat, resp. zda nevyhodím peníze za zprávu a stejně mi bude řečeno, že jsem si porucuhu způsobil sám používáním. Má někdo zkušenost s pozáručním jednáním výrobce?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Pokud české zastoupení značky chce posudek od servisu, tak jim ho dodejte. Pokud by neměli v úmyslu vám pomoci, tak by žádný posudek nepoptávali. odfouknutí zadní stěny od lednice, to zní jako závada, za kterou používání nemůže a spíše to vypadá na výrobní vadu, která se bohužel projevila těsně po záruce. AEG patří k nejlepším značkám spotřebičů, určitě si nebudou chtít kazit pověst. Já bych to s nimi zkusil vykomunikovat.

 

hodnocení

1x
avatar martincakl

Dnes se stává opravdu běžně, že se něco rozbije těsně po záruce (u Vás je to půl roku, ale jsou i "těsnější" termíny).

Opravář mi doporučil u sušičky prádla kontaktovat výrobce (oprava by byla skoro stějne drahá jako nová sušička) a po nějaké době mi výrobce odepsal, že zaplatí náhradí díl..a já si zaplatím jen práci. Nebylo to ani tak "zadarmo", ale úspora byla asi 7tis Kč.

Jestli Vám konkrétně se to vyplatí a co to bude stát, to je těžké odhadovat.

kubajz
hodnocení

Tady žádný náhradní díl nelze, čeká nás nákup nové lednice. Takže jediná šance je na uznání nějaké "výrobní" vady a "příspěvek" na nový spotřebič. jestli s tímto má někdo zkušenost.

ml1

Také možná pomůže šířit špatnou pověst značky mezi známými; že dělá zmetky co odchází hned po záruce. Ale vzhledem k tomu, že výroba zmetků, co akorát přežijou záruku je dnes standard, tak možná nepomůže ani tohle, protože prostě to dělají včechny značky. Dneska prakticky jediným parametrem je co nejnižší spotřeba a přežití těch 24 měsíců, během kterých je jistá naděje na nějakou záruku. Je potřeba to tak brát už při nákupu a přizpůsobit tomu rozpočet (ono jiné peníze člověk utratí za něco "na věčné časy" a jiné peníze je ochotný dát za spotřebák na dva roky).

Já třeba nechci nic mít společného s tiskárnama Cannon (jsou nastavené tak, aby odešly po 25 měsících, legendární chybu B200 (už je tak profláknutá, že se u novějších jmenuje jinak)).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]