Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mobil hlásí - Dochází prostor úložiště

Od: dt odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,

asi pů roku pužívám telefon Galaxy A52 s 5G.Zhruba před měsícem mi začal hlásit,že mám zaplněné úložiště.Promazala jsem fotografie i aplikace, které jsem nepoužívala,přehrála zbytek fotek na SD kartu, nějaký čas byl klid a už se hláška opět objevuje.Volala jsem na zástupce Samsung ČR,proč se tak děje, když v nastavení jsem vymazala paměť u všech aplikací, jednu po druhé ,ale po nějaké době je paměť opět zaplněná.Jako další možnost mi poradili,že mám zálohovat data z mobilu, nejlépe do PC a pak dát tovární nastavení.Tahle možnost mi přijde, jako poslední, co bych mohla udělat, je mi jasné, že si vše budu muset do mobilu nahrát znovu.

Dokázal by mi tady někdo poradit, jak postupovat, aby byl mobil v cajku a měla jsem klid od neustálého hlášení...?

Předem děkuji za vaše rady, postřehy.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Kupte si micro SDHC kartu s co největší kapacitou a rychlostí zápisu co mobil podporuje a vše si po továrním nastavení nastavte na tu kartu, aby ji mobil upřednostnil ve všem před svým interním uložištěm a bude to cajk.

Bohužel laciné telefony.

kolemjdouci
A52 začínal na cenovce 9000. Pojem "laciný telefon" vypadá fakt jinak

Četl jsem recenze. Nacpou tam ptákoviny, slušnou baterku, foáků plnou řiť IP krytí a pak ošidí úložiště a procesor... nepoužitelný krám.

Za 9000 má lepší telefony bezproblémů.

Laciný krám, protože kdyby zvedli úložiště a neošidili procesor, tak je to rázem telefon za 12000. To je jako koupit si Superba ve výbavě Junior s okny na kliku a bez zadního stěrače.

hodnocení

0x

Pokud ukládáte fotky do telefonu, tak holt bude jednou za čas potřeba je promazat nebo přesunout do počítače/na externí disk/větší SD kartu.

Případně si pořídit nějaký cloud (třeba google, 15 GB je zarma) a ukládat tam.