Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám lednici Whirlpool, která je rok stará a přestala vůbec chladit. Servisní technik závadu neuznává, chová se jako idiot, odmítá měřit teplotu uvnitř a stoji na tom, že mu lednička nehlásí chyby, takže je vše v pořádku. Opravu odmítl i výrobce s odvoláním na protokol technika.
Sháním proto soudního znalce v Plzni nebo okolí, který by mohl vypracovat znalecký posudek. Nebo možná někdo poradí jiný způsob, jak donutit výrobce k vyřešení reklamace.
Děkuji
To je na dlouho.. Smlouva je s prodejcem reklamuj u něj, písemně, popiš vadu a požadavek jak to řešit.. Upozorni na následky zamítnutí -znalecký posudek a někdo ho bude muset zaplatit. Taky budeš chtít náklady na vyřízení reklamace. Pokud neni debil tak to oraví/ vymění, je to jen pokus vyfakovat, kdo se nechá stáhne vocas a koupí novou lednici (většina lidí)
To je tak,keď sa nechate odbyť. Funkciou chladničky je chladiť, vtedy je funkčná. To,že mu diagnostika napíše,že je funkčná,neznamená,že to aj tak je. Stačí,že je zlé ukazujúce čídlo teploty,hoci funkčné a už teplota bude skreslená,hoci celý systém je funkčný. To aj starý vylágrovaný motor je funkčný,no do kopca sa mu už veľmi nechce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.