Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak propojit Blu-Ray přehrávač + repro + zesilovač

Od: ivuka odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

jsem naprostý laik, půjde prosím propojit a případně jak:

Panasonic DMP-BD84EG-K + Fonestar AS-6060 + reprosoustava?

Moje myšlenka je připojit k TV přes HDMI Blu-Ray přehrávač a přes optiku připojit k TV zesilovač (a k němu repro), Blu-Ray přehrávač a zesilovač by propojené nebyly. Fungovalo by to tak nebo je potřeba to vyřešit jinak?

Díky moc

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Jestli ti jde o to dostat zvuk z televize a dál ho zesílit, příprav se na problémy se zpožděním zvuku. Televize musí na to abys dostal zvuk na výstup použít D/A převodník a dál jde zvuk jako analog. Zvuk přímo z TV bude synchronní ale vytáhnout ho do dalšího zařízení to znamená že budeš znova řešit synchronizaci zvuku a obrazu. Jestli má zesilovač vstup spidif použij rači rovnou optickou propojku jinak si s tím užiješ mnoho veselých chvilek.
ivuka
hodnocení

Díky za odpověď, ale bohužel moc nechápu. Znamená to, že to tedy propojit nepůjde?

Zesilovač má:

1 x vstup AUX 3,5 mm jack na čelním panelu (15 kΩ, 300 mV RMS)

2 x vstup 6,3 mm jack pro připojení mikrofonů (900 Ω, 9 mV RMS)

3 x vstup s linkovou úropvní signálu RCA (17 kΩ, 300 mV RMS)

2 x digitální vstup (1 x optický + 1 x koaxiální)

Konektor pro připojení antény rádia

Píšu jen, že pokud má zesilovač optický vstup, je dobře ho použít protože když budeš chtít aby televize zvuk zpracovala a poslala dál na zesilovač tak ten proces převodu digital - analo. rozhodí synchronizaci obrazu se zvukem. Já to po marném boji vzdal protože můj systém domácího kina nakonec neměl digitální vstup a řešit v televizi přehrávání přes soft který dokáže zpoždění korigovat bylo při každé změně vstupu obtěžující. Při zrcadlení počítače nebo mobilu přes miracast bylo zpoždění zvuku pokaždé jiné než při přehrávání televizního signálu takže jsem se na to vykašlal.