Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s mobilem

Od: naprostylaik® odpovědí: 2 změna:

Když volám já,tak se sám přeruší hovor trvající asi 15-20 min.Když zavolá někdo mně,tak probíhá hovor bez omezení,jak dlouho chceme hovořit.Mobilem to nebude,mám nový a problém přetrvává.Ani na o2 mi nedovedou poradit,prý proběhla diagnostika v pořádku.Děkuji za odpověď.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

herik
hodnocení

0x
Též jsem měl ten samý problém.Chybu vidím u operátorů kteří furt něco předělávají na sítích kvůli modernizaci 5G.Některé struktury dříve vybudovaných 3G sítí úplně ruší.Cíl je jeden podpořit výrobce smartfonů a často u nich kupovat nové.Váš mobil je vpořádku,to na vysílači BTS buňky technici se v něčem šťourají.

 

spradiagnostika
hodnocení

0x

Měla by jste přijít na to, co to dělá. Výměna telefonu = super, už víme, že to neni telefonem. Jiný telefon s jiným telefonním číslem to nedělá? Asi ne, už tedy víme, že to je problém služby = operátor. Ten zpravidla na nic nepříjde, a většinou doporučí vyměnit simkartu, protože je to pro ně jednoduché a dělá se to tak přeci pokaždé. Když tohle nepomůže, měla by pomoci změna služby, přesněji poskytovatele sužeb. Klidně i s přenesením telefonního čísla. Pravděpodobnost, že by závata tkvěla právě v telefonním čísle je téměř nulová. Jinak ukončování mobilních hovorů u tarifových služeb po cca hodině je normální, je to ochrana před astronomickým účtem při volání z kapsy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]