Nejste přihlášen/a.
10.1.22 jsem volal cca 5-8 minut obvodnímu lékaři na výpisu hovorů zjišťuji účtováno 1:16:20. Je možné že jsem hovor neukončil červeným tlačítkem a tak došlo k navýšení platby za tel.hovor? Nebo mám podat reklamaci.Operátor Kaktus.
Děkuji za info.
Podat reklamaci, pokud né vy, tak snad hovor ukončil doktor.
No, není nic jednoduššího, se podívat do telefónu, jakou délku hovoru máte zaznamenanou toho 10.1 co jste vedl s tím doktorem
Tak jsem znovu hledal hovor s doktorem, bylo to 10.1. t.r. v 8:55 a 8:59 délku hovoru nejde zjistit.Zkusím reklamaci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.