Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém při odesílání SMS

Od: soles47 odpovědí: 3 změna:

dobrý den, dost často měním fyzickou simku (BLESK MOBIL) v DUAL NOKIA telefonu. Může toto mít vliv na hlášení "Nelze odeslat SMS, není definováno středisko zpráv"? Následně musím číslo +420602909... zadat manuálně , hlásí to uloženo, sms se odešle ale po x hodinách totéž. Prostě číslo střediska zpráv se zřejmě neuloží. Čím to? děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar totak
Neznám ten mobil ale pokud se simka vymění na vypnutém telefonu, měl by mobil po startu hlásit že byla nalezena nová sim a vyzvat tě k upřesnění nastavení. Jestli jen vyndaváš šufle z boku zastrčíš a jedeš dál bez restartu mobilu pak se chybovému chování nemůžeš divit.

 

hodnocení

0x

Pane kolego, bez udání typu telefonu je opravdu každá rada drahá. Označení DUAL NOKIA je asi totéž jako nazývat všechna auta s okřídleným šípem ŠKODA... Jde snad o typ 301, který zde zmiňujete v asi rok starém příspěvku?

Co Vás vede k fyzické výměně SIM? Mátě více než dvě čísla a tedy dva sloty pro SIM nestačí? Pokud je tomu tak, doporučuji pořídit telefon, který bude podporovat eSIM. Těch můžete nahrát do telefonu od 3 do 6 kusů podle značky a modelu a fyzická výměna (a s tím spojené trable s nastavením) nebude třeba.

Pro další vysvětlení jsem plně k dispozici.

Štěpanický Baron

olinl

Podporu e-SIM má jen pár typů telefonů, jestli i Nokie tazatele..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]